Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 På ferie i sjøen i syden,med andre badende gjester rundtom i vannet. Har ingen anelse om noen så hva vi gjorde,men det var vel litt av spenningen. 7296082[/snapback] genialt Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 I telt. Egentlig det eneste andre stedet enn senga jeg har prøvd ut, så.. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Etter å ha lest så mange forskjellige poster om folk som har både onanert og hatt seg på "Statoil/gardemoen/burgerking/macdonalds/skolen" toaletter, så har jeg dannet traumer mot å bruke offentlige dasser igjen... Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Etter å ha lest så mange forskjellige poster om folk som har både onanert og hatt seg på "Statoil/gardemoen/burgerking/macdonalds/skolen" toaletter, så har jeg dannet traumer mot å bruke offentlige dasser igjen... 7299752[/snapback] og traumer mot og bade i sydlige land lenger hvis man ser et yngre par ute og bader, og dem beveger seg litt rart, ja, da skjønner man hva som skjer... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Etter å ha lest så mange forskjellige poster om folk som har både onanert og hatt seg på "Statoil/gardemoen/burgerking/macdonalds/skolen" toaletter, så har jeg dannet traumer mot å bruke offentlige dasser igjen... 7299752[/snapback] Du får ta med deg en flaske desinfiseringspray når du skal på dass da... Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Etter å ha lest så mange forskjellige poster om folk som har både onanert og hatt seg på "Statoil/gardemoen/burgerking/macdonalds/skolen" toaletter, så har jeg dannet traumer mot å bruke offentlige dasser igjen... 7299752[/snapback] Du får ta med deg en flaske desinfiseringspray når du skal på dass da... 7300730[/snapback] Skogen er ment til å bli brukt. Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hmm...skal vi se.I en heis på et hotell. På et biljardbord på samme hotell. I noens hage...mange trær der da, også var det sent, men still...uff og uff. Fikk endel myggstikk også. Men den beste må vel være på guttedoen i storefri.Ungdomskolen.My favouritte! Og; nei, det var ikke bare ett enkelt toalett, det var den store guttedoen med mange båser og bare sånne skillevegger. Og dessuten lærere som gikk vaktrunder. Mye sprell man skal finne på når man er ung gitt. Har vel noen flere også, men de går litt i glemmeboken etterhvert. Prinsessen 7298460[/snapback] Biliardboret? respekt ;P Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) I en seng oppunder taket i russebussen, med folk dansende 1 meter unna Endret 17. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tja. På gulvet, sittende i en stol, eller på stuebordet. Gikk litt heftig for seg i helgen mon tro Lenke til kommentar
Gjest Ikognito Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 på scenekanten i det lokale samfunnshuset! vet ikke om det topper lista, men for meg står den temmelig høyt.. :!: utenom det er det båthuset, bilen, vannsenga til svigers, toaletter generelt og den frie natur som er blitt flittig brukt.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 I et telt, midt i teltklynga på klassetur. Hele klassen på 60 stk var samlet i mange forskjellige telt i en radius på 40 - 50 meter. På kjøkkenbordet, før mamma kom hjem og lagde middag til meg og dama, som vi spiste på det samme bordet, kun en liten time etter sexen. Det var både pirrende og morsomt. :-) Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 På ei vaskemaskin som gikk for full rulle (sentrifugering) <--skal si det var fart på sakerne :blush: 3451103[/snapback] LOL Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 I båten hvor alle kunne se oss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hadde sex igår, var ikke en rar plass,men vi brukte en nissekondom Lenke til kommentar
furii Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hadde sex igår, var ikke en rar plass,men vi brukte en nissekondom 7663390[/snapback] keke Lenke til kommentar
-Birte Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Gjorde det i et hageskur til noen fremmede en gang. Stedet var kanskje ikke så spesielt morsomt/rart, men at det sto om oss i avisen neste dag, derimot Lenke til kommentar
GudrunF Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 -på en sovesofa til en fjerdeklasse på en eller annen osloskole(helgeseminar) -på en helikopterlandingsplassved sykehuset, ca 50m i luftlinje fra stuevinduet til min far -med andre i rommet herlig! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Ute i skogen er fint Endret 25. mai 2008 av QBab Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dere må teste i bilen med mor som sjofør. Det er adrenalin kick det 7681519[/snapback] Æ S J Kvalmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg