epyks Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vel vel, telles sex med gjenstander? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skal hjelpe deg litt zethyr.. Du har helt rett, uansett hvordan man ser det, fullstendig uavhengig av legning, er vagina den mest naturlige plassen å putte en penis. De er laget for å passe sammen, og for å kunne produsere et resultat i form av barn. Det er ingen tvil om at analsex og oralsex er langt mindre _naturlig_ en vaginalsex. 7031005[/snapback] ikke vis du er en sjøhest Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Skal hjelpe deg litt zethyr.. Du har helt rett, uansett hvordan man ser det, fullstendig uavhengig av legning, er vagina den mest naturlige plassen å putte en penis. De er laget for å passe sammen, og for å kunne produsere et resultat i form av barn. Det er ingen tvil om at analsex og oralsex er langt mindre _naturlig_ en vaginalsex. 7031005[/snapback] ikke vis du er en sjøhest 7036795[/snapback] Jeg fikk ikke med meg forrigegang en sjøhest registrerte en bruker på diskusjon.no Uansett, skal vi bli enige om at det er nok OffT nå? Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal hjelpe deg litt zethyr.. Du har helt rett, uansett hvordan man ser det, fullstendig uavhengig av legning, er vagina den mest naturlige plassen å putte en penis. De er laget for å passe sammen, og for å kunne produsere et resultat i form av barn. Det er ingen tvil om at analsex og oralsex er langt mindre _naturlig_ en vaginalsex. 7031005[/snapback] ikke vis du er en sjøhest 7036795[/snapback] For det første heter det "hvis". For det andre er ikke sjøhest et pattedyr, og derfor uvesentlig å sammenligne med. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 NOK OT NÅ FOR SISTE GANG! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 rareste plasse jeg har hatt sex er opp på tven i stuen! Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 På bakerste rad på kino. Ingenting som får deg i bedre stemning enn "Breaking the Waves". Eller på balkongen til et offetlig bad med utsikt over byen. Eller i en park omringet av bygårder. Eller ute på plenen i høljregn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 på snøen utenfor fest lokalet...eventuelt også på nsb;) 6839122[/snapback] come on, Dani. Du har da hatt deg på særere steder Mye kom fram under den drikkeleken i sommer eller når faen Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg føler meg ganske normal her! I senga er den rareste plassen, det sier litt :!: Var close på sofaen i kjelleren en gang (åpen kjellernedgang) mens mora til dama var på kjøkkenet og mormora på middag :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Æff. På gulvet i kjellerstua. Ellers har det kun vært i sofaen og senga Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Æff. På gulvet i kjellerstua. 7116010[/snapback] Hehe, samme her. Ellers har det vært: Vel, dukkehuset til lillesøstra til kjæresten min er vel litt høyt på listen. Eller kanskje i køyesenga på DFDS, med mamma og lillebror i sengene under... de sov altså!Eller så er jo en stue med store vinduer ganske tøft da 6838499[/snapback] Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 T banen og i en kjeller Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 På trampoline.. Hehe Savner deg, Christopher... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vi minner nok en gang om gjestepostreglene. En post er slettet. Geir Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Vi minner nok en gang om gjestepostreglene. En post er slettet. Geir 7295227[/snapback] Hvem er "Vi" egentlig? Alice i wonderland + Geir?? Neida, fra spøk til spøk: Den rareste plassen var i vinduskarmen på soverommet. Eller på ei badestrand, så kom en mann roende forbi i en båt. Det var flaut. Endret 16. november 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Panseret på min gamle Ford Sierra i masse kuldegrader! 6913555[/snapback] w0rd. Jeg har bulker i panseret enda. :\ Lenke til kommentar
JoPeter Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 På stuegulvet hjemme hos foreldra til en kompis av meg. Var verst at folka hans kom hjem tidlig morgenen etter og så to nakne kropper ligge der.. Har ikke vært hos dem siden Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 På ferie i sjøen i syden,med andre badende gjester rundtom i vannet. Har ingen anelse om noen så hva vi gjorde,men det var vel litt av spenningen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 På toalettet under eksamen - alene riktignok.. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hmm...skal vi se. I en heis på et hotell. På et biljardbord på samme hotell. I noens hage...mange trær der da, også var det sent, men still...uff og uff. Fikk endel myggstikk også. Men den beste må vel være på guttedoen i storefri.Ungdomskolen.My favouritte! Og; nei, det var ikke bare ett enkelt toalett, det var den store guttedoen med mange båser og bare sånne skillevegger. Og dessuten lærere som gikk vaktrunder. Mye sprell man skal finne på når man er ung gitt. Har vel noen flere også, men de går litt i glemmeboken etterhvert. Prinsessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg