Fribbern Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 var i en periode hvor alt mått prøves. De rareste stedene ble da: - Oppå en bardisk. (baren var stengt) - På en vask hos en kamerat. - I skogen langs E6. regner med det bli flere steder med tiden. Lenke til kommentar
mufcsif Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg eeer så nysjerrig på hvem du er !! Jeg pleier å være en del på Down Under, nå er jeg nysjerrig ass.. Hvem er du a?=P Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 På badet til en kompis av meg på 18års dagen hans, men foreldrene sov rett overnfor. Får bare si at fylla har skylla. Lenke til kommentar
Mongoose Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) hmm... - Jeg og Oysfaerg i bilen til søsteren hans - I et trangt dusjkabinett 1. nyttårsdag (som forøvrig var veldig nødvendig etter en laaang natt i samme rom som 3 nieser) Do i need to say more? 6954298[/snapback] Fy skam søs..bilen er greit men ikke kom å si at kabinettet var trangt, det var hele 90 x 85 Og natta var ikke lang,, men det at dere sov halve dagen var ikke min skyld. :!: Endret 8. oktober 2006 av Mongoose Lenke til kommentar
blueeyez Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hmm... - Jeg og Oysfaerg i bilen til søsteren hans - I et trangt dusjkabinett 1. nyttårsdag (som forøvrig var veldig nødvendig etter en laaang natt i samme rom som 3 nieser) Do i need to say more? 6954298[/snapback] Fy skam søs..bilen er greit men ikke kom å si at kabinettet var trangt, det var hele 90 x 85 Og natta var ikke lang,, men det at dere sov halve dagen var ikke min skyld. :!: 7028164[/snapback] Ooops! Var du her på forumet oxo da? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hmm... - Jeg og Oysfaerg i bilen til søsteren hans - I et trangt dusjkabinett 1. nyttårsdag (som forøvrig var veldig nødvendig etter en laaang natt i samme rom som 3 nieser) Do i need to say more? 6954298[/snapback] Fy skam søs..bilen er greit men ikke kom å si at kabinettet var trangt, det var hele 90 x 85 Og natta var ikke lang,, men det at dere sov halve dagen var ikke min skyld. :!: 7028164[/snapback] Ooops! Var du her på forumet oxo da? 7028254[/snapback] Oooops Did I do that? Lenke til kommentar
Mongoose Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hmm... - Jeg og Oysfaerg i bilen til søsteren hans - I et trangt dusjkabinett 1. nyttårsdag (som forøvrig var veldig nødvendig etter en laaang natt i samme rom som 3 nieser) Do i need to say more? 6954298[/snapback] Fy skam søs..bilen er greit men ikke kom å si at kabinettet var trangt, det var hele 90 x 85 Og natta var ikke lang,, men det at dere sov halve dagen var ikke min skyld. :!: 7028164[/snapback] Ooops! Var du her på forumet oxo da? 7028254[/snapback] Oooops Did I do that? 7028431[/snapback] Så da veit jeg jo hvem som tok den nye såpekoppen i det kabinettet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hurra, en ellers interessant tråd har nå blitt til Hotel Caesar v 2.0 ved hjelp av en brukermoderator og alle han puler på. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan ikke si at det private sexlivet som her kommer fram, ikke er interessant. Jeg har ingenting imot det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan ikke si at det private sexlivet som her kommer fram, ikke er interessant. Jeg har ingenting imot det. 7029349[/snapback] Derav: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Okai, trodde bare du var sarkastisk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Okai, trodde bare du var sarkastisk. 7029615[/snapback] Skal innrømme at jeg igrunn var det, men du hadde et poeng. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det nå jeg skal si: i en kvinne? Det er vel bedre om en gutt sier det. He. he. he. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det nå jeg skal si: i en kvinne? 7029721[/snapback] Har du? De gutter som sier at å ha sex i en kvinne er "en rar plass", bør oppsøke nærmeste psykolog, nærmeste lege-vitenskapelige oppslagsverk: kapittelet om formering, og hr. Charles Darwin. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Trenger jo ikke nødvendigvis bety en rar plass - det kan bety at det er det eneste stedet, og dermed også det rareste, tørreste, varmeste, mest velsmakende etc. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Trenger jo ikke nødvendigvis bety en rar plass - det kan bety at det er det eneste stedet, og dermed også det rareste, tørreste, varmeste, mest velsmakende etc. 7030152[/snapback] Skal du kverulere så skal jeg også: Har man hatt sex i en kvinne har det naturligvis fulgt med en del andre steder "på kjøpet". I senga/sofaen/etc., som befant seg hjemme/hos bestemor/etc., som da var i Oslo/Trondheim/New Zealand/etc., et encore.. En kvinne for en mann, er uansett hvordan du vrir og vender på det, det mest naturlige stedet man kan ha sex. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 En kvinne for en mann, er uansett hvordan du vrir og vender på det, det mest naturlige stedet man kan ha sex. 7030181[/snapback] Det spørs, om vi videre skal spesifisere legning og slikt. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 En kvinne for en mann, er uansett hvordan du vrir og vender på det, det mest naturlige stedet man kan ha sex. 7030181[/snapback] Ikke dersom man er homofil da vet du, smartass! Doh. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 En kvinne for en mann, er uansett hvordan du vrir og vender på det, det mest naturlige stedet man kan ha sex. 7030181[/snapback] Det spørs, om vi videre skal spesifisere legning og slikt. 7030188[/snapback] En kvinne for en mann, er uansett hvordan du vrir og vender på det, det mest naturlige stedet man kan ha sex. 7030181[/snapback] Ikke dersom man er homofil da vet du, smartass! Doh. 7030189[/snapback] På hvilken side i naturfagboka datt dere ut sa dere? Har en følelse av at jeg blir ertet her Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Skal hjelpe deg litt zethyr.. Du har helt rett, uansett hvordan man ser det, fullstendig uavhengig av legning, er vagina den mest naturlige plassen å putte en penis. De er laget for å passe sammen, og for å kunne produsere et resultat i form av barn. Det er ingen tvil om at analsex og oralsex er langt mindre _naturlig_ en vaginalsex. Endret 9. oktober 2006 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg