Bytex Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Under bordet på et julebord midt under middagen. Kan gjøre mye bra med bare hendene, og nei, jeg snakker ikke om meg selv Endret 7. januar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har alderi hatt sex jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har alderi hatt sex jeg <trøstemodus> Ta det med ro... sex er oppskrytt. </trøstemodus> (Yeah, right!!! ) Lenke til kommentar
Polmen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har alderi hatt sex jeg Second that Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Sex fører bare faen med seg... Du blir avhengig, værre enn dop... Når du ikke har tilgang til det gir det abstinenser depresjoner og får deg til å gjøre dumme ting i forsøk på stimulangs... Selv har jeg gått ut av et forhold nå og sliter med at jeg ikke får sex.. Er rett og slett et helvette, og er virkelig plagsomt på flere områder enn nettopp det og få sex! Er faen meg akkurat som å ikke få dop når en trenger det!(ikke at jeg vet hvordan det er men kan tenke meg det). Men on topic: Sex på kirkegård er respektløst... Selv har jeg hatt: - heftig onani(ikke alene) på kino - På en båtplass(kom folk) - på div parkerings plasser Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 på kjøkkenbenken , eller var det dasset? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tja, Jeg og dama skulle passe på huset til de vi leide hos før, så vi tok oss en runde på kjøkkenbenken dems... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) hehe, her må jeg jo bare skrive inn. -Den rareste plassen må være i prøverommet på dressmann i Hønefoss.. -Ellers er det jo i vannet på ei strand i hellas, med en god del folk rundt (tror ikke folk la merke til noe....) -På do på jobb (ikke der jeg jobber nå... for der jobber det bare menn *grøss*) -Et par meter fra hovedveien (mye tuting) -På ei privat strand hvor vi ikke hadde lov til å være (i tillegg ble det hele betraktet av frøknas 10 år gamle søster som hadde sniki seg etter... Den var vrien å forklare...) -i en bil på toppen av hønefossenteret -Diverse steder på HIBU i Hønefoss (kjekt med nøkkelkort) Endret 7. januar 2005 av PSION Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 På Slottsfjellet i Tønsberg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kirkegård står vel som nr.1 så langt.. Hahaha! N3cR0 1 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I et bøttekott på en frisørsalong. Det skal nevnes at det var fest der. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I en av sengene i russebussen, med bussen full av folk. Heldigvis ganske mørkt med musikk på full guff. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stuegulvet til bestemor og bestefar. (De var ikke hjemme), Toalettet på et tog, Offentlig toalett, I hagen.. Alt jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 På en fotballbane.... Mulig det ikke er så snålt men... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I heisen på et Kjøpesenter....i hagen i full vinter tid (ja det var kaldt)...... offentlig tolett.....På ei vaskemaskin som gikk for full rulle (sentrifugering) <--skal si det var fart på sakerne er vel de rareste plassene Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 På gulvet. Er ikke så erfaren Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Regner med at 90% av det mest ekstreme her er jug... 1 Lenke til kommentar
Calm Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Har ikke hatt så mye wacky sex ass, men det å ha sex på toalettet hos en venninne på 17-mai i BUNAD var ganske sprøtt Den gangen på Smart Hotell i Forus (i russetiden) var også ganske merkelig Endret 7. januar 2005 av Calm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg