veluci Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hihi.. sprøeste plassen som eg har hatt sex må vere i ett rør i en barnehage.. aner egentlig ikke hvordan det ble sånn.. men fikk oss en god latter Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Rareste plassen jeg har hatt sex må være på bussen... Eller kanskje på trappa til Galleri Fortuna i Skien? 6840612[/snapback] Kan du anbefale den siste der? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) . Endret 8. februar 2013 av exin89 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Enten på terrasen midt på dagen med sol (bor i rekkehus), eller på Havana Badeland i Sandnes Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Etter å lest her er jeg tydeligvis ekstremt kjedelig Må finne på noe spennende i helgen. Hmm... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Rareste plassen jeg har hatt sex må være på bussen... Eller kanskje på trappa til Galleri Fortuna i Skien? 6840612[/snapback] Kan du anbefale den siste der? 6852439[/snapback] Hehe... så spess var det vel ikke. Var vel promilla som gjorde at vi bare ikke kunne vente Litt ekstra spenning blir det jo da... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 På en tilfeldig kjøkkenbenk på fest. Overraskende nok var det veldig få som så på. De fleste syntes det var helt normalt og gikk bare forbi uten å si noe spesielt. Har også hatt sex i et telt som sto oppå en trampoline. Bør prøves. (telt er valgfritt). Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er det mer normalt å si noe da, eller å stå og se på mens dere holder på? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tenk filmen "Villmark" SCARY!! 6852560[/snapback] Hahaha! Den filmen var langt fra skummel. Den var bare elendig! Har også hatt sex i et telt som sto oppå en trampoline. Bør prøves. (telt er valgfritt). 6854376[/snapback] Mye opp og ned under sexen, da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hehe... så spess var det vel ikke. Var vel promilla som gjorde at vi bare ikke kunne vente Litt ekstra spenning blir det jo da... 6853685[/snapback] Du har hatt sex bare noen hundre meter fra der jeg bor. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tenk filmen "Villmark" SCARY!! 6852560[/snapback] Hahaha! Den filmen var langt fra skummel. Den var bare elendig! Har også hatt sex i et telt som sto oppå en trampoline. Bør prøves. (telt er valgfritt). 6854376[/snapback] Mye opp og ned under sexen, da? 6855441[/snapback] Ja, det humpet og gikk. Var egentlig mest morsomt. Begge lo som bare faen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Etter å lest her er jeg tydeligvis ekstremt kjedelig Må finne på noe spennende i helgen. Hmm... 6853031[/snapback] Isj..... du må i hvertfall ikke finne på slik for andre enn deg(og din utkåredes) skyld! Hvis dere er fornøyde med slik det er og ikke ville finne på mer så skal det ikke mer. Å bare gjøre ting fordi andre som ikke en gang har noe med det "vil" det er sinnsykt idiotisk. (Akkurat som det blir idiotisk å tørre div. ting pga. andre vil synes det er rart/dumt osv...) Nå hvis du har andre grunner enn hva du tror andre mener så er det en helt annen sak. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) sikker på at hele russetreffet på lillehammer i vår så oss selv om var noen trær bak bussene, betyr ikke det at folk ikke så oss Endret 14. september 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (Akkurat som det blir idiotisk å tørre div. ting pga. andre vil synes det er rart/dumt osv...) Syns ikke det er idiotisk; veddemål ftw! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Etter å lest her er jeg tydeligvis ekstremt kjedelig Må finne på noe spennende i helgen. Hmm... 6853031[/snapback] Isj..... du må i hvertfall ikke finne på slik for andre enn deg(og din utkåredes) skyld! Hvis dere er fornøyde med slik det er og ikke ville finne på mer så skal det ikke mer. Å bare gjøre ting fordi andre som ikke en gang har noe med det "vil" det er sinnsykt idiotisk. (Akkurat som det blir idiotisk å tørre div. ting pga. andre vil synes det er rart/dumt osv...) Nå hvis du har andre grunner enn hva du tror andre mener så er det en helt annen sak. 6862447[/snapback] Seff, du har rett der. Men så tror jeg alle som har vært sammen en stund føler de trenger å krydre det opp litt. Og det har jeg alle planer om å gjøre Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 oppi et tre, 6862745[/snapback] Åssen er det mulig,uten å dette fra treet eller knekke grienen ? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 oppi et tre, 6862745[/snapback] Åssen er det mulig,uten å dette fra treet eller knekke grienen ? 6864137[/snapback] Det finnse svære trær... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Blandt tromsøpalmene på ei strand her i distriktet, men fy F hvor jeg angra på det etterpå, for de som ikke vet hva en tromsøpalme er forno så er det en høy, stinkende, giftig plante som kan bli flere meter høy som kan påføre deg noen heftige brannsår eller en allergisk reaksjon om du er riktig uheldig. Endret 14. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Blandt tromsøpalmene på ei strand her i distriktet, men fy F hvor jeg angra på det etterpå, for de som ikke vet hva en tromsøpalme er forno så er det en høy, stinkende, giftig plante som kan bli flere meter høy som kan påføre deg noen heftige brannsår eller en allergisk reaksjon om du er riktig uheldig. 6864709[/snapback] Haha, var du så desperat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg