Arne_F Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 I senga til kjæresten Det kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hva er greia med kinoer? Please? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hva er greia med kinoer? Please? Og jeg som trodde gulvet var klissete fordi folk sølte mat. Mmmmmm. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Edit: Nevermind! Endret 10. september 2005 av Ida=D Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Mitt rareste sted? Er vel oppå skjermen (CRT) som jeg sitter å ser på nå.. Hehehehe! hvordan fikk du plass til det ?P? Er vel ikke vanskelig! Skjermen står lengst bak i et hjørneskrivebord også har jeg en skrivebordsstol.. NO problemo! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Unnskyld at jeg spør, men HVORFOR? Vaskemaskin, kjøkkenbord, skauen, strand, park, benk, bil, barnehage, dass, seng, sofa, gølv, jolle, opp mot gjerder, dusjen, låve, traktor, telt, sjø, ryser, badstue, badekar, bod, bøttekott, kateter, pub, under resturantbord, garderobe og tjukkas kan jeg forstå, men SKJERM? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 En 14-åring som har sex på en CRT-skjerm. Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hæhæ Olsen. Grattis med det beste innlegget ever OnT: senga hjemme. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeremy i Pure Pwnage har avansert teknikk på CRT skjerm. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Å herregud, har hatt sex i senga til tante :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg hadde sex mellom Q og W-tasten på keyboardet! Jeg foretrekker faktisk å holde meg i senga. Da kan man legge seg ned å sove 2 sekunder etter man har gjort sitt. (Y) Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Rareste sted hittil må være utenfor trappeoppgangen hvor ex'n min bodde. Midt i et trangt boligområde. Holdt på hardt og høylydt før vi gikk inn og fortsatte.... Neste morgen da jeg gikk ut til bilen min, så hadde noen skrevet "Oksen Ferdinand" på bagasjelokket. Busted! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg foretrekker faktisk å holde meg i senga. Da kan man legge seg ned å sove 2 sekunder etter man har gjort sitt. (Y) Enig. Så godt å sove etter sex. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg hadde sex mellom Q og W-tasten på keyboardet! Selvtilfredsstillelse anerkjennes ikke som sex. Uansett hvor liten penis man har. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Rareste sted hittil må være utenfor trappeoppgangen hvor ex'n min bodde. Midt i et trangt boligområde.Holdt på hardt og høylydt før vi gikk inn og fortsatte.... Neste morgen da jeg gikk ut til bilen min, så hadde noen skrevet "Oksen Ferdinand" på bagasjelokket. Busted! Haha! Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Mye bra her.. Vet ikke om alt som blir sagt er sant, men jeg kjenner meg igjen på endel ting her. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 På guttedoen på gardermoen.. Men skal nok finne på noe bedre i løpet av sommeren.. Minner meg stort om filmen Bare Bea. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) På guttedoen på gardermoen.. Men skal nok finne på noe bedre i løpet av sommeren.. Minner meg stort om filmen Bare Bea. Yndlingsfilmen min! Edit: I filmen var det på jentedoen da, men er bedre med guttedoer innbiller jeg meg.. Endret 10. september 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Mitt rareste sted? Er vel oppå skjermen (CRT) som jeg sitter å ser på nå.. Hehehehe! hvordan fikk du plass til det ?P? kanskje det var en 24" crt skjerm? Jeg har ikke hatt sex, er jomfru Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 i drømmene mine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg