SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er fullt mulig det er mye jug innpå her, men av mange persolige erfaringer så er det ganske mye man i ettertid vil se på som litt ekstremt som skjer når man f.eks akkurat har begynt å ha sex med ei ny jente\gutt. Det er mye spontanitet inne i bildet da for å si det sånn, så det er ikke alltid det er den klassiske i senga etter klokken 23.00. Jeg gidder ikke sitte å fundere frem alle de "rare" stedene noe har skjedd, men det inkluderer på panseret til biler, i samme rom som andre som sover, mens foreldre henter avisa, i skogen, på skolen osv. Det er ikke veldig mange begrensinger man har sånn i begynnelsen når det er jævelig spennende og holde på. Så med unntak av et par altfor teite her inne, så kan jeg gjerne tro på de fleste samme hvor ekstreme de er. Det er som sagt mye spontanitet med ny partner... Det dabber av ettervært ja, men i begynnelsen har det en vane for å ta totalt av en liten stund. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Joda helt sannt som du sier... Etter å ha hatt samme sex partner lenge er det helt utrolig så dritt lei en blir sex egentlig, blir mer en rutine... Men jeg har fulgt med på denne tråden og ser mye som er litt for ekstremt når jeg ser på aldre osv. Så allt som leses her tar hvertfall jeg med 2 store klyper salt Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bogan: Hvor gammel er du egentlig? Er en noe jeg har lurt på en stund. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 83 mod.. Hvorfor har du lurt på det? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 På midtlinjen på en gressbane.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Mange sjuke folk her jo! :O Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det må være på jobben.. Endret 8. september 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Great bump. Tøff thread though.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hah, ja.. http://example.org' target='_blank'> Endret 7. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Min som passer best her må være; i en heis. Fremgangsmåte: Stopp heisen ved hjelp av den røde stoppknappen i en etasje der det ikke er dør, f.eks. messanin. Eventuelt kan heisen stoppes mellom to etasjer men da må man passe på at man unngår vinduer. Plasser så foten, eller noe annet, over fotosensoren ved døren. Dette forhindrer at når noen trykker på knappen for å få tak i heisen starter den og hele moroa blir ødelagt. Fort deg å bli ferdig ettersom det er et meget lite praktisk sted for den type virksomhet. (Ikke er det behagelig heller! Det var en liten og hard heis slik heiser bruker være.) Dette går nok ikke på alle heiser, men på heisen opp til min gamle leilighet gikk det fint. Lykke til! Endret 8. september 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Dette var ikke min opplevelse, men det var noen som hadde sex i en heis ved et utested her i byen. Det værste var vel at en annen var i heisen og lo når det skjedde, og at de trykte seg ned til vaktene... Skulle vært artig å sett Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) JEG ER JOMFRU, sex er farlig.. fy fy Endret 8. september 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Mitt rareste sted? Er vel oppå skjermen (CRT) som jeg sitter å ser på nå.. Hehehehe! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Mitt rareste sted? Er vel oppå skjermen (CRT) som jeg sitter å ser på nå.. Hehehehe! hvordan fikk du plass til det ?P??? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 I skogen midt på dagen. 20 meter fra en gangsti. Dama fikk plutselig lyst, da vi gikk tur med hunden hennes. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Rareste stedet må vel være i senga? Endret 14. mars 2006 av Ida=D Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hmm.. I en barnehage under en fest x2 og i en sånn som innbyttere sitter i når man spiller fotball Kan vel kansje legge til at jeg *kremt* gjorde noe greier på kjæresten min på kino en gang Har også hatt sex etter barna hadde lagt seg da jeg satt barnevakt en gang, vi gjorde det stående så det var ikke i noens seng! Herregud, hva om de hadde kommet hjem! You go girl! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hmm.. I en barnehage under en fest x2 og i en sånn som innbyttere sitter i når man spiller fotball Kan vel kansje legge til at jeg *kremt* gjorde noe greier på kjæresten min på kino en gang Har også hatt sex etter barna hadde lagt seg da jeg satt barnevakt en gang, vi gjorde det stående så det var ikke i noens seng! Herregud, hva om de hadde kommet hjem! Dama til _ammaZ_ Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 I senga til kjæresten Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sakl vi se: Dama roka meg på kinoen engang, den gangen det var Saga kino i Drammen. Ellers er det utendørs på gressplenen ved Åssiden vgs, og x antall ganger i bil i Drammen/Lier området. På trappa utenfor leiligheten vi leide før. Kjekstad golfbane midt på natten. Dama er egentlig kjedelig sånn sett, skulle gjerne ha gjort det i heise, på busser og gjerne foran stortinget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg