b-real Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Kirkegård står vel som nr.1 så langt.. Endret 7. januar 2005 av B|Real 3 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hmm må være i altanen til en kompis der eg trodde det ikke gikk ann å se ut siden eg ikke så inn men hele fuckings festen sto med vinduet og glodde mens vi holdt på og naboer fortalte etterpå ka de så osv... Edit: Kirkegård er litt freaky ja! Endret 6. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kirkegård står vel som nr.1 så langt.. omfg den er drøy.. FORTELL! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dette må ha skjedd idag....siden du ikke har nevnt det før på den forrige tråden om dette emnet. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 på kirkegården midt på vinteren, så romantisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Dette må ha skjedd idag....siden du ikke har nevnt det før på den forrige tråden om dette emnet. Jeg forteller da dere ikke ABSOLUTT alt 1 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Mitt svar: I drømmene mine (den gjelder kanskje ganske mange?) Endret 7. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg forteller da dere ikke ABSOLUTT alt Du skal gjøre mot andre som andre gjør mot deg......elns. Anyways foreldrenes seng er det vel alle har brukt før....right? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Har faktisk ikke testet gammlingenes sin seng... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I en hage i pøsregn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg forteller da dere ikke ABSOLUTT alt Du skal gjøre mot andre som andre gjør mot deg......elns. Anyways foreldrenes seng er det vel alle har brukt før....right? Hvis man ikke har dobbelseng(?) ja. Er det ikke "Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det ikke "Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?" Bundy, bare så vi er på samme bølgelinje; jeg tror ikke du er den som skal si noe når det gjelder skrive- og formuleringsfeil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det ikke "Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?" Bundy, bare så vi er på samme bølgelinje; jeg tror ikke du er den som skal si noe når det gjelder skrive- og formuleringsfeil. Tja. Jeg er ikke ferdig "utdanna" i norsk da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hmm. - På fest, kjøkken, offentlig toalett eller kanskje på en kirkegård. Tror sistnevnte topper lista. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I en trappeoppgang til en nyttårsfest. Eller kanskje i et nedlagt møllehus. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I slalombakken, i vannet utenfor stupetårnet på en badestrand, handicapdoen på burgerking på svinesund.. Vet ikke hvem som er rarest av disse, men det er vel de mest unormale stedene jeg har hatt sex. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) I tilleg til bussen som jeg nevnte i stad kan jeg nevne: boblebad, basseng, trappa til en butikk, senga til kameraten min (uten at han tok hintet om å flytte seg), buss-holdeplass, på fest, offentlig toalett (med kø utenfor )... Jeg og exen lånte gjesterommet til broren min noen uker for noen år tilbake. Bruttern fikk beksjed fra huseiern som bodde over at enten så fikk gjestene hans "tone ned elskoven" ellers så fikk han en utkastelse... Prøv å slå den du! Endret 7. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg