Acrid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nei, den rocker! Jeg er hekta! Yaaargh! Gi meg meeer! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det virkelig ille var noe som skjedde i det Herrens år 1993, da en artist ved navn Jordy (ikke den store pjokken), hadde en hit med "Dur Dur D'Etre Bebe", den var virkelig ille. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nei, den rocker! Jeg er hekta! Yaaargh! Gi meg meeer! Yeah! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Schnappi > Musikk som spilles på tv/radio. (Visse unntak finnes det selvsagt: Ambolt på P3 og Metal på ZTV f.eks) Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hmm, har aldri hørt låta, men jeg tror likevel jeg med stor sikkerhet kan våge meg ut med følgende utsagn: For noe tragisk dritt! Du fortjener å bli "Schnappet" Endret 8. januar 2005 av Rodwelt Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 COMING TO A VOLVO NEAR YOU! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sangen var ikke helt jævli, men ille nok Remixen passet overhodet ikke med vokalen... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 kan ikke si at så mye passet i den sangen der Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det virkelig ille var noe som skjedde i det Herrens år 1993, da en artist ved navn Jordy (ikke den store pjokken), hadde en hit med "Dur Dur D'Etre Bebe", den var virkelig ille. Jordy var vel også fire år hvis jeg ikke husker feil. Det var pappa'n som hadde vært så ond å gi ut prestasjonene til poden sin. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 innmari morsom sang har hun laget noen andre sanger? Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) innmari morsom sang har hun laget noen andre sanger? Fins jo 714981 remixer av den... "You wont think it sucks when you here the extended salsa mix" Endret 9. januar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Gruer meg til TG jeg... Tenk alle de fjortissene med 1908932428 Watts Cervin Vega anlegg! Schni schna schnappi schnappi schnappi schna så det hjaller i hele vikingeskipet!! Dette kommer sikkert til å bli MYYYE værre enn Rosa Helikopter.... Jeg vurderer seriøst hotellrom.... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jaha...synes ikke den var noe spess jeg. kunne likegodt vært med på postmann pats samlede elns. techno-trance-remix-übermix-djmix-whatever versjonen var jo noe helt jævlig da. må vaske det ut med baba o'riley Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for tipset, da skal jeg se til at denne sangen blir spillt på TG i år - jeg plasserer anlegget mitt midt på hw-raden... Jeg regner med at det går i orden? :!: Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Takk for tipset, da skal jeg se til at denne sangen blir spillt på TG i år - jeg plasserer anlegget mitt midt på hw-raden... Jeg regner med at det går i orden? :!: Det er i orden! Bare husk å at jeg KAN komme å ødelegge høyttalerene dine, dersom du spiller den mer enn 2 ganger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 JA til Schnappi på TG! Også må vi ha E-76! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 JA til Schnappi på TG! Kan godt bli med på å spille den (er sammen med en gjeng på ca 30-50, så vi kommer til å lage litt bråk ) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Haha, sangen var jo artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå