KimNK Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Slutt å klag! Sangen var knall, jo! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Endelig en som har skjønnt det! Dette er genialt! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dude, hun skrev sangen når hun var fire år! Joda, men kunne jo ha vært tyske ord uansett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Endelig en som har skjønnt det! Dette er genialt! Jepp! Vors her i huset blir aldri det samme igjen! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Noen som vet hva ordene betyr? Hva da? Schnappi das kleine krokodil? Schnappi, den lille krokodillen? Schnapp er vel et ord for lyden som kommer når den smeller igjen kjevene... Endret 8. januar 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Kan prøve å oversette teksten... hehe Ich bin Schnappi das kleine Krokodil, komm aus Ägypten das liegt direkt am Nil; zuerst lag ich in einem Ei, dann schni schna schnappte ich mich frei. Refrain schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp Ich bin Schnappi das kleine Krokodil, hab scharfe Zähne und davon ganz schön viel ich schnapp mir was ich schnappen kann ja schnapp zu weil ich das so gut kann. Refrain Ich bin Schnappi das kleine Krokodil, ich schnappe gern das ist mein Lieblingsspiel ich schleich mich an die Mama ran und zeig ihr wie ich schnappen kann! Refrain ich bin Schnappi das kleine Krokodil und vom Schnappen da krieg ich nicht zuviel, ich beiss den Papi kurz ins Bein und dann dann schlafe ich einfach ein. Jeg er Schnappi, den lille krokodillen, Kommer fra Egypt som ligger rett ved Nilen. Der lå jeg i et egg, så schnappa (bet) jeg meg fri. Refreng: schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp Jeg er Schnappi, den lille krokodillen. Har skarpe tenner og det er ganske fint (?) Jeg biter det jeg bite kan, ja bite mye, det er jo det jeg kan godt. <Refreng> Jeg er Schnappi, den lille krokodillen. Jeg biter gjerne for det er det beste jeg vet. Jeg sniker meg(?) innpå mamma, og viser henne at jeg bite kan. <Refreng> Jeg er Schnappi, den lille krokodillen. Den siste ble liit vanskelig ja. Noen? Schnappi finner ut at det ikke er så lurt og bite da han beit pappa og et eller annet skjedde... Noen som kan gjøre det bedre her? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 fan da... trur noe røyk i pcen når jeg spilte den sangen der Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 good work microlaxx! Stolt av deg Sovietpig: Det kunne vært verre... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er jo bare den samme sangen på hele cden, bare i forskjellige remixer. 1. Schnappi (Original Schnappi Mix) 2. Schnappi (Kroko Italo Mix) 3. Schnappi (Nil Party Mix) 4. Schnappi (Kairo Pop Mix) 5. Schnappi (Kleiner Schnappi Mix) 6. Schnappi (Original Schnappi Beat Mix) 7. Schnappi (Santa Schnappi X-mas Mix) 8. Schnappi (Original Schnappi Karaoke Mix) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe makan til tysk dritt skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe makan til tysk dritt skal du lete lenge etter Så sant, så sant! :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe makan til tysk dritt skal du lete lenge etter Si ikke det, jeg tror mange av coverene som nevnes HER , har like dårlig, om ikke verre inhold en det som coverene antyder. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er jo bare den samme sangen på hele cden, bare i forskjellige remixer. 1. Schnappi (Original Schnappi Mix) 2. Schnappi (Kroko Italo Mix) 3. Schnappi (Nil Party Mix) 4. Schnappi (Kairo Pop Mix) 5. Schnappi (Kleiner Schnappi Mix) 6. Schnappi (Original Schnappi Beat Mix) 7. Schnappi (Santa Schnappi X-mas Mix) 8. Schnappi (Original Schnappi Karaoke Mix) Og det kjøper altså halve tyskland Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ingen som har sagt tyskerne er så smarte da Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er sikkert ikke lenge til trance-versjonen blir spilt på Trance Energy. *grøsser ved tanken* Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hatt den på repeat de siste 20 minuttene nå, ikke så verst egentlig Litt sånn hypnotiserende musikk Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dere har nettopp ødelagt livet mitt.. Takk.. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! For en sang! 1000 ganger værre enn dragostea din tei! Får bare lyst til å kvele uskyldige kaninunger når jeg hører sånt! Genial sang Noe på neste fest Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hmm, har aldri hørt låta, men jeg tror likevel jeg med stor sikkerhet kan våge meg ut med følgende utsagn: For noe tragisk dritt! Endret 8. januar 2005 av Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå