Neptun_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) "Åååå det var såååå søtt !!! Nå mååå vi kjøpe cd-en for å støtte denne lille søte jenta så hun kan lage flere såååå søte sanger." Jeg blir kvalm, stakkars jente som sikkert blir utnyttet av foreldrene... Edit: Hørte trance-versjonen nå.. Endret 7. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har kost seg på hdd-en min en god stund denne. Bra morofaktor på originalen, men den techno-versjonen var jo helt grimt talentløs. Dette her endrer for øvrig ikke min oppfatning av tyskere. :---P Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg fikk lyst å slå ihjel en unge nå. Spiller ingen rolle hvem... Ikke tilfeldigvis stakkaren som lagde den grusomme sangen? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 FAAAAAEN!!!!!!!!! En stemme i hodet mitt sier "sni sna snappi" om og omigjen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Steve Murano kunne laga en remix av den, syns jeg Hahahaha Ellers: FY FAEN FOR EN SANG!!! Grøsser av den!!! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Schnappi Schnapp!! Endret 7. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Argh. Nå sitter denne godt festet ja Noooooooooooo! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har hørt den flere ganger før, vanvittig bra Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 herre, hva har du sendt oss Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Schni Schna Schnappi, Schnappi Schnappi Schnapp Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 makan til drittsang skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Stakkars tyskere sier bare jeg... Gud forby noen å gi ut "fengende" sanger som drittunger har laget!!! Dette er værre enn Rosa Helikopter! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Noen som vet hva ordene betyr? Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Noen som vet hva ordene betyr? Dude, hun skrev sangen når hun var fire år! Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Og jeg som akkurat hadde fått Rosa Helikopter ut av hodet... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 med et rosa helikpter, skal eg flyva hjem til deg. skal eg flyva til deg verja dag Pleier ikke å få sanger på hjernen så ofte, så jeg føler meg ganske trygg Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Steve Murano kunne laga en remix av den, syns jeg Hehe ja, den mannen får til det utroligste! Ellers var sangen det VERSTE jeg har hørt noensinne, remixen var enda VERRE! Noen som la merke til at INGENTING stemte? Verken tonefall og\eller melodi... FÆLT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå