Jeremy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eww! Tror jeg dropper alle ringer fra nå av (selv om jeg bare bruker ring på lillefingern, så har jeg blitt ganske glad i den minste piggy'en ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Haha, skulle bare ønske det var snakk om en penisring. :-\ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg hørte en historie at det var en som spillte fotball med ring. Så fant han ut at han selvfølgelig skulle hoppe opp og henge seg i stangen i målet. Ringen satt fast i en spiker som ikke var slått helt inn. Du kan tenke deg hva som skjedde når han falt ned igjen. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Folk bør ta av seg ringene når de driver med idrett og lignende ja. I forsvaret hadde vi ikke lov å ha på oss ringer på øvelse, etter en episode der en finger hektet seg fast når en kar hoppet ned fra en vogn.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 stakkars fotballspiller.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Småjævlig. Glad jeg ikke bruker noe dill. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 fy faen, jeg skal aldri bruke noe slags ring! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Fatter'n holdt på å få akkurat den samme skaden selv. Nygift og i farta, måtte kjappe seg ned en trapp og ringen ble sittende fast i gelenderet. Hvis jeg ikke husker feil dro han på trynet men ringen røyk heldigvis Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg ser før meg at frodo, eller bilbo skal over et gjerde. "SNAPP" så vart han synelig og spist opp av orka, bare en finger igjenn... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nå så jeg for meg et grusomt bilde. En nudist med penisring som skal hoppe over et gjerde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå