Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, det her sier vel det meste Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jepp. Var vel ikke lenge siden jeg så i avisen at det ble amputert i gjennomsnitt 1 finger daglig i frankrike, bare pga ringer. Legene var spesielt forbannet på tommelringer, siden folk sliter litt uten tommel. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 SYYYYYYYYYYYYYYKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I dette tilfelle er det lov å bruke Caps Lock Hvordan skjedde det? Hektet fast ringen i noe? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) SYYYYYYYYYYYYYYKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I dette tilfelle er det lov å bruke Caps Lock Hvordan skjedde det? Hektet fast ringen i noe? Skjedde vel noe lignende som med han fotballspilleren nå for ikke lenge siden. Klatret opp i gjerdet og hoppet ned mens fingeren hang igjen. Edit: Dette bør vel få folk til å tenke litt når de bruker ringer og lignende. Endret 6. januar 2005 av likferd Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror heller jeg skal revurdere kjede jeg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Heavy ass greier det der.. SATAN så vondt det må være! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Trodde det ikke var lov med sånne bilder her på forumet. Anyways de fleste nerver ble jo revet rett av så eg tror ikke smertene er så store....eller? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Bildet var vel ganske drøyt, men det var jo en ulykke og jeg varsla Det er jo nerver overalt og lengre oppover i fingeren, så tror nok det gjorde passelig vondt.. Endret 6. januar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Trodde det ikke var lov med sånne bilder her på forumet. Anyways de fleste nerver ble jo revet rett av så eg tror ikke smertene er så store....eller? Du er jo moderator, så du får vel vurdere Smerten akkurat når det skjer er nok ikke så store pga sjokk og adrenalin, men det gjør nok satans vondt etter en liten stund ja.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hmm, en gammel nabo fikk revet av fingern. Han var i byggebransjen... Huff! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 En venn av meg mista fingeren på den måten. Han skulle hoppe over et høyt gjerde for å pisse på andre sida, men forlovelsesringen hekta seg fast i toppen av gjerdet da han hoppa ned på andre siden. Vips. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er ikke så vondt med det samme , men en stund etterpå kan jeg love du kjenner det , en arbeidskolega av meg kjørte hånden i byggsaga slik at den delte pekefinger + håndflaten i to . ikke særlig pent syn med bein og sener som sprika alle veier . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 En venn av meg mista fingeren på den måten. Han skulle hoppe over et høyt gjerde for å pisse på andre sida, men forlovelsesringen hekta seg fast i toppen av gjerdet da han hoppa ned på andre siden. Vips. Og da er spørsmålet: Hvorfor ikke pisse på den sida han allerede var?? Ikke helt ved sine fulle 5? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Han skulle absolutt pisse på fotballbana. Don't ask me why. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror heller jeg skal revurdere kjede jeg hehe...litt kjipt å hoppe fra et gjerde å miste huet i stedet. Men hvordan kan en ring sette seg fast i et gerde egentlig`den sitter jo rimelig stramt rundt fingen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror heller jeg skal revurdere kjede jeg hehe...litt kjipt å hoppe fra et gjerde å miste huet i stedet. Men hvordan kan en ring sette seg fast i et gerde egentlig`den sitter jo rimelig stramt rundt fingen Att stål tråden stikker litt ut. Eller pigg tråd Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hehe...litt kjipt å hoppe fra et gjerde å miste huet i stedet. Men hvordan kan en ring sette seg fast i et gerde egentlig`den sitter jo rimelig stramt rundt fingen Att stål tråden stikker litt ut. Eller pigg tråd Eller at ringen bli sittende fast noe lignende dette er vel kansje mulig?: Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 DEILIG! Misunner den duden! (NOT!) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er faktisk en av de vanligste skadene generellt sett. Folk hekter gifteringene sine fast i alt mulig når de jobber og river av deler av fingern. Onkelen min satte fast ringen når han klatra på en båt, og skrella av hele fingern som på bildet. Også så vi jo fotballspillern for litt siden som reiv av hele ytterste leddet på fingern pga. giftering når han klatra i gjerdet v/ publikum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå