Gå til innhold

Ring er FARLIG (Ikke for veldig sarte sjeler)

Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SYYYYYYYYYYYYYYKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dette tilfelle er det lov å bruke Caps Lock :yes:

Hvordan skjedde det? Hektet fast ringen i noe?

Skjedde vel noe lignende som med han fotballspilleren nå for ikke lenge siden. Klatret opp i gjerdet og hoppet ned mens fingeren hang igjen. :cry:

Edit: Dette bør vel få folk til å tenke litt når de bruker ringer og lignende.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Trodde det ikke var lov med sånne bilder her på forumet.

Anyways de fleste nerver ble jo revet rett av så eg tror ikke smertene er så store....eller?

Du er jo moderator, så du får vel vurdere ;)

Smerten akkurat når det skjer er nok ikke så store pga sjokk og adrenalin, men det gjør nok satans vondt etter en liten stund ja..

Lenke til kommentar
En venn av meg mista fingeren på den måten. Han skulle hoppe over et høyt gjerde for å pisse på andre sida, men forlovelsesringen hekta seg fast i toppen av gjerdet da han hoppa ned på andre siden. Vips.

Og da er spørsmålet: Hvorfor ikke pisse på den sida han allerede var??

Ikke helt ved sine fulle 5?

Lenke til kommentar
Tror heller jeg skal revurdere kjede jeg :yes:

:p

hehe...litt kjipt å hoppe fra et gjerde å miste huet i stedet. Men hvordan kan en ring sette seg fast i et gerde egentlig`den sitter jo rimelig stramt rundt fingen

Lenke til kommentar
Tror heller jeg skal revurdere kjede jeg :yes:

:p

hehe...litt kjipt å hoppe fra et gjerde å miste huet i stedet. Men hvordan kan en ring sette seg fast i et gerde egentlig`den sitter jo rimelig stramt rundt fingen

Att stål tråden stikker litt ut.

Eller pigg tråd

Lenke til kommentar

Att stål tråden stikker litt ut.

Eller pigg tråd

Eller at ringen bli sittende fast noe lignende dette er vel kansje mulig?:

post-63-1105062428_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er faktisk en av de vanligste skadene generellt sett. Folk hekter gifteringene sine fast i alt mulig når de jobber og river av deler av fingern. Onkelen min satte fast ringen når han klatra på en båt, og skrella av hele fingern som på bildet.

Også så vi jo fotballspillern for litt siden som reiv av hele ytterste leddet på fingern pga. giftering når han klatra i gjerdet v/ publikum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...