Lifeform Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei, Jeg får fremdeles en del Klez G-virusmailer som Norton finner og som popper opp i ny og ne. Er det noe måte man kan lage automatikk i å isolere disse filene(vedleggene i mailene)? Videre; kan man hindre at statusboksen for inngående og utgående virusscan i Norton kommer opp? Holder lenge med et lite icon nede i hjørnet for min del. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Gå på alternativer, se etter valget hva du skal gjøre når virus oppdages, velg forsøk å reparer, isoler om mislykket (Reparer er default) Den siste biten kan jeg ikke hjelpe med, irriterer meg og Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Ok, Vet om det og synes liksom ikke det gjorde susen, men ok. :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 19:40, Lifeform skrev:Videre; kan man hindre at statusboksen for inngående og utgående virusscan i Norton kommer opp? Holder lenge med et lite icon nede i hjørnet for min del. Deaktiver email-scanning. Den tar opp bare "unødvendige" ressurser. Hvis du har NAV kjørende u/email-scanneren, så vil du bli nektet å åpne virus-infisert mail uansett. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Lifeform ja du kan gå inn i norton å skrue av alt om du vil,men det er ikke så irriterende da,eller for og sende du mye mail da kan eg for stå om du vil skrue den av. Kjetil Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Mja, sender vel ikke så veldig mye mail, men liker det best når jeg ser minst til sånt som det der. Det er jo ikke teknologien i seg selv som er interessant, men det er hva man kan gjøre med den som betyr noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå