Boluf Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Lasta ned en trial versjon av Partition Magic 8.0 Så skulle jeg dele opp hden og skifte fil system fra NTFS til FAT32.. Så for det første så kunne jeg ikke trykke på split.. Så prøvde jeg noe annet så stod det at det var en disk som ikke kunne fikses på eller no.. kom på engelsk fatta ikke så mye men men noen som har noen svar ? er det kun pga at det er try versjon ? ps er partisjonen som jeg har Win xp på... Endret 6. januar 2005 av Boluf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan ikke forandre størrelse på partisjonen du har operativsystem på, tror jeg. Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 aah suger ikke det homo da :S lame... møkk å ikke få ferdig satt opp maskin med 2 partisjoner :S aldri kjøpe ferdig igjen :S Lenke til kommentar
1955 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 "Tror" ikke du får gjort noe mer ved hjelp av trial versjonen. Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hva mente du med det? Lenke til kommentar
Boluf Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Er det mulighet til å skifte fil system fra NTFS til Fat32 da og ha lnx og win på samme hd ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Stenges pga dårlig emnetittel, bumping. Les retningslinjene og nettikette er dere snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg