_Spook_ Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hadde satt sammen en bærbar pc før helgen jeg skulle kjøpe, kom på litt over 27000,- med moms. Når jeg sjekket i dag, så kom samme pc'n på 34000,- med moms, hva f*** skjer hos Dell siden de settet opp prisen med 7000,- på en helg? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Oida.. Det var jo kjipt, men det er sikkert bare en leif. Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Husk at forskjellen mellom et ferdig oppsett, og konfigurering selv, er enorm. Bare sjekk anbefalte oppsett. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Er AKKURAT samme oppsettet! Samme anbefalt system med samme forandringene, er helt sykt gitt! Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Må være en feil - jeg får samme pris på den jeg kikker på som jeg fikk før og i helgen. Eivind. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Samme greiene har skjedd siden desember 2001 også. Satte selv opp en PC da (Inspiron 4100), og nå for et par måneder siden (sist jeg så) kostet nøyaktig samme maskinen ca 8000,- mer.. Ganske drøyt ja.. Lenke til kommentar
jimpanse Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Samme skjedde med meg, fikk fet pris men det funket ikke over helgen. Noe var feil med pluss og minusene i oppsettet på siden. Bla med trådløst nettverk. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Om dere leser på dell sine nettsider er det ofte lansert datoer for spar 400 blabla... Når disse datoene går ut, forandres prisene :sad: Dreit meg ut selv, og måtte nedgradere til samme pris :sad: selv om jeg var inne på samme dato (dog klokken halv 12 ) Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Dell priser seg inn på markeder, og leverer med tap i begynnelsen. Når kundene etterhvert begynner å kjøpe, setter de opp prisen... Dell har en smule trøbbel i Norge nå, så de jekker opp prisene hele tiden. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Vel, ser ut som Dell hadde gjort noe feil i oppsettet på maskinene. Fikk med default 2 cdrom/dvd, trådløst nettverk osv. ****! at jeg ikke bestilte før helgen ;( Menmen, får vente til de gjør en feil igjen, skal bestille med en gang da :wink: Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvorfor bygger dere ikke selv? det er mangen webshoper med gode priser Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Sub1343 Hvor finner vi webshopper ala Komplett & Co. som tilbyr slik løsning du nevner? Har du noen webby adresser å dele med oss :smile: Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Tror ikke han er klar over at vi snakker bærbare... Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hadde vært skøy om det fantes flere webshoper ala Komplett og de andre som tilbydde lik tjeneste som Dell gjør for bærbare. Ser det for meg... Mekk din egen bærbar :smile: Kanskje vi hadde fått litt bedre (les: lavere) priser? Men uansett så har Dell en forholdsvis bra forsikring til din nyinnkjøpte bærbar. Etter min mening så er det styrken til Dell. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Det stemmer det var stasjonære jeg mente,Sorry! Lenke til kommentar
Oxford Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 På zepto.no kan du bruke tilpass funksjonen på forskjellige modeller... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei, vanskelig å si hvorfor prisene endrer seg, men mye bestemmes av prisene på komponentene. Fordi Dell ikke har noen maskiner ferdig (men settes sammen ved bestilling) bestemmes prisene av markedet. Går prisene på LCD-skjermer opp, settes prisene hos Dell opp med en eneste gang. Men hos Acer da som har allerede betalt det LCD-skjermene koster, justeres prisen noe mindre. Og som man kan se har dette både sine positive og negative sider. _________________ Med vennlig hilsen, Mohammed Sourouri http://www.barbara.no [ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-06-19 23:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå