stue Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 1, jeg prøver å ta backup av 6630 med pc suite, men får en feilmelding som sier at den ikke klarer å ta backup av contacts...hva gjør jeg feil? 2, hvis jeg holder telefonen helt oppte til øret hører jeg at "maskinen" surrer, og gir fra seg noen lave, regelmessige pipelyder...biip...biip..biip...biip. Er dette vanlig?? Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hmmm... hørtes rart ut vet ikke noe om det med backup da... har ikke prøvd det men min lager i alle fall ikke noen pipelyd.... den lager ikke noen lyder når jeg overfører ting til den heller så... Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har aldri lagt merke til det før, men jeg hører også de små biipene på 6630. Høres ut som lyse tikkelyder. Underlig. Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, nettopp. Noen tikkelyder. Nesten som en digital klokken. Merket det ikke før jeg tok den helt inn til øret på et stille sted. Og så hørte jeg den surret svakt. Akkurat som en stille datamaskin..... Lenke til kommentar
Michiel Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Min også. Hører ikke surrelyder, men en svak pipe- eller tikke-lyd. Tror ikke det er en klokke, den er for uregelmessig til det. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har også merket disse tikkelydene. I tillegg kommer det en susing/skurring når backlighten til LCDen er tent, samt at jeg også har støy på lyden ved vanlig telefonsamtale. Ikke imponert..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå