kverna Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hvilken bedre måte å fylle matboksen med godsaker eneste svakhet kan være området rundt ledningen. men hvis du ikke flytter for mye på den går det vel greit lakk den er du snill Lenke til kommentar
alexern Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 jeg kommer til å lakke lokket i sølv, og hullet der hvor ledningen kommer ut skal jeg fikse på en eller anna måte... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Digget den sneichne lille nb-blokka. Men du skal ikke ha noen særlig ribbe på den eller? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 nei, bruker den grønne dinglehoppen som ligger på siden der... der er vel nok til å få litt virvling i vannet, og uansett så blir det bedre enn den som står på nb nå... for det er bare en passiv kladd... mulig at det kommer til gpu etterhvert også... for det blir helt møkkete varmt når jeg spiller og sånn. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 neat. gleder meg til du blir ferdig Lenke til kommentar
alexern Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 satser på at det blir litt jobbing etter onsdag folkens... for da skal jeg til bærum og kjøpe de siste nipplene og litt kobber så da tenker jeg at det blir bra Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 satser på at det blir litt jobbing etter onsdag folkens... for da skal jeg til bærum og kjøpe de siste nipplene og litt kobber så da tenker jeg at det blir bra Hvilken onsdag da? Nå har det gått to onsdager allerede! Ikke for å være frekk altså, men en oppdatering er absolutt på tide! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 ja veit... det skulle være onsdag sist uke... jeg var å kjøpte det jeg trengte men det var lissom bare nippler og slanger... alt annet har jeg omtrent... det jeg trenger før jeg begynner å jobbe igjen er kobber, tenkte jeg skulle innom skolen på tirsdag og sjekke da... kanskje dem har en liten klump med kobber som de har veldig lyst til å gi bort... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 hmm, har vært en litt chill periode her nå... men jeg har i det minste fått meg en kobber klump så nå er jeg på jakt etter en plate men jeg er ikke sikker på om en 1mm plate er stiv nok? sånn f.eks. den man får på clas olson... det står jo at det er halvstiv... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tror at den er stiv nok ja. Bare ikke prøv å bøy den. Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Lagde en vannblokk med 1mm plate fra Clas Ohlson Det gikk ann, men aldri om jeg gidder bruke de 1mm halvstive platene igjen. Men det går jo ann å lage den i messing? de selger 1,5mm på clas olhson. Jeg mener og tror at det skal gå bra å lodde messing. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Men messing leder ikke varme så godt. Vær forsiktig, så går det nok fint å bruke 1mm halvstiv. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du kan jo også lodde 2 plater oppå hverandre, så får du 2mm. Jeg har gjort det og det gikk smooth Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Men messing leder ikke varme så godt. Vær forsiktig, så går det nok fint å bruke 1mm halvstiv Messingen skal ikke kjøle da den skal brukes som en platform til kobber ribba. Du lodder jo inn kobber ribba i center av messingplaten. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Update snart???????? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 tja.... hadde jeg hatt no kobber å lodde klumpen min på så hadde jeg vært ferdig omtrent... har vært litt mye stress med skolen i det siste hadde 3 prøver sist uke og en igår... også er det enda en til fredag... får prøve å gjøre litt i ferien... får se hva jeg får til... tja... jeg bare prøver med 1 halvstiv... funker sikkert...den skal jo bare være platform så... går nok bra Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 må bare si sorry for at det har vært udugelig lite aktivitet her... men har jo vært russ og da har jeg ikke tid til å sitte inne å surre... men skal nå prøve å få detta ferdig da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hehe kjenner til den alexern Men gleder meg til videre arbeid, en fin blokk blir det uansett! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Gleder meg til å se utvikling her.. spennende prosjekt Lenke til kommentar
alexern Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) da var endelig kobberplata i hus. tenkte at jeg skulle mekke klumpen med finner og kanskje få de til å passe sammen i dag, og muligens lodde imorra. kommer ann på om vi har loddetinn eller ei... plata er forresten 0.8mm og jeg tror faktisk at det kommer til å funke ganske bra... her kommer et bilde den er bare grov pussa nå, fordi det var litt møkk på den. skal prøve å få en ganske bra finish på undersiden ;)sitte å pusse som en gud Endret 14. juni 2005 av alexern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå