håvard87 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror dere mista denne tråden jeg.. En ville ha hjelp til ny mobil, og dere bare krangler om forskjellige mobiler? Det du kaller "krangling" kan faktisk ha positive sider. Folk kommer med info om aktuelle mobiler for trådstarter i denne "kranglingen", noe som faktisk kan gjøre valget lettere for han/henne! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vel, en diskusjon(hvis det passer bedre) full av quoter og argumenter som ikke har noe med saken å gjøre er ikke noe jeg ville lest igjennom før mitt mobilvalg.. Har du i det hele tatt giddet å lese gjennom hele? De kommer fullstendig av sporet her Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Tror dere mista denne tråden jeg.. En ville ha hjelp til ny mobil, og dere bare krangler om forskjellige mobiler? Det du kaller "krangling" kan faktisk ha positive sider. Folk kommer med info om aktuelle mobiler for trådstarter i denne "kranglingen", noe som faktisk kan gjøre valget lettere for han/henne! Uansett så ser vi helst at brukerne opprettholder en positiv og hyggelig tone seg selv imellom. Mer slik unødvendig krangling vil føre til andre tiltak. EDIT: Nå er vi herved ferdig med diskusjonen om denne tråden er for kranglete eller ei, og holder vi oss on-topic heretter..! Endret 7. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå