mr.svendsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det noen som vet om et gratis brenneprogram som kan brenne dvd movies? På samme måte som nero sånn ca (vob filer i audio og video mapper) Legg ved en link da i såfall Hilsen svendsen Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Om du har Windows XP kan du teste om brenner programmet fungerer. Har aldri testet det selv. Vet ikke om det tar dvd heller. Ellers ser jeg at det ligger noe gratis brenner programvare på nettet når jeg søker med google. Har ikke testet noen av disse, så jeg nevner derfor ingen. Bare prøve seg fram. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Her finner du et gratis alternativ som heter Deepburner. Mange mener at Deepburner er mye bedre enn Nero. Endret 8. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Dette programmet er gratis og skal klare både cd og dvd... Deepburner Har ikkje testa da sjølv. Elles er Digi.no sine nettjuveler veldig greie om du treng gratisprogramvare Koshs Litt for sein... Endret 8. januar 2005 av Koshs Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Alcohol 120% Det er vel ikke gratis? Men er ikke det bare et image mount verktøy da? Har ikke testa det selv Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 BurnDCCC, du finner den her: http://www.terabyteunlimited.com/utilities.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå