Punjab Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg driver å setter sammen igjenn pc'n min etter jeg fikk nytt hovedkort(samme som før, men byttet, en Asus P4B) Alt fungerte bra før. Men når jeg setter inn skjermkortet mitt(Hercules prophet 4500) så lyser det en rød warning lampe på hovedkortet og den vil ikke boote. Med en gang jeg tar kortet ut booter den som bare det. Hva er feilen? jeg har alle de samme komponentene som før. Og det fungete. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 19:35, Punjab skrev:Jeg driver å setter sammen igjenn pc'n min etter jeg fikk nytt hovedkort(samme som før, men byttet, en Asus P4B) Alt fungerte bra før. Men når jeg setter inn skjermkortet mitt(Hercules prophet 4500) så lyser det en rød warning lampe på hovedkortet og den vil ikke boote. Med en gang jeg tar kortet ut booter den som bare det. Hva er feilen? jeg har alle de samme komponentene som før. Og det fungete. Prøv med et annet skjermkort. Kan hende at AGP kortet eller porten er ødelagt/defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå