roygeir Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Her er hva OCZ sier Her kan du navigere deg fram til Crusial sin anbefaling... Her kan du navigere deg fram til Corsair sin anbefaling... Og her kan du navigere deg frem til hva Kingston anbefaler... skal vi se.. hmm kan ikke se psdata.no har noen a dem merkene på nettbutikken sin , stort sett bare Geil & Apacer der å iflg ddr2 (533 mhz) qualified vendors list (som jeg fant igjen) så er det ingen a dem 2 merkene som er godkjent nei... bortsett fra Geil GX2 1GB4200DC som ei heller er på psdata.no sine sider.. skaffer dem andre merke også eller er jeg nødt å bytte til noe dem har tro? Endret 16. januar 2005 av roygeir Lenke til kommentar
roygeir Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 hmm ser ifølge corsair sine sider at dem anbefale mange fler en det asus sin godkjenningliste gjør... tipper det er ram siden sin anbefalinger jeg skal gå etter siden du linka meg dit? isåfall er dette et godt valg? kan ikke se kingston har noen 512x2 brikker på lista si over brikker til mitt mb, ikke som dem har på komplett.no / psdata.no hvertfall, samme gjelder crucial. Lenke til kommentar
roygeir Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ok da har jeg mottatt ny psu (thermaltake 560W), samt bytta skjermkort og ram brikker. Kobla det til å prøvde starcraft å det kræsja nesten umiddelbart som før ;o Så prøvde jeg pirates (å det fikk jeg jo ikke starta en gang før) å det så ut til å virke fint, men etter 10-15 min klikka det oxo, enten ved blåskjerm, eller ved at programmet fikk et problem å må lukkes eller rett å slett at d bare fryser å jeg må restarte for ingen ting reagerer. Noterte ned disse stop beskjedene PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL MULTIPLE_IRP_COMPLETE_REQUESTS følgende filnavn ble nevnt nv4_disp ntfs.sys kdbclass.sys videoprt.sys Jeg skal ta å formatere nå å legge in xp å alt sammen på nytt , å skal gjøre det på en av de gamle trofaste harddiskene å utelukke den nye forløpig.. men tviler på det kommer til å hjelpe noe. Hva skal jeg ellers gjøre? *fortvilet* Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREADRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL MULTIPLE_IRP_COMPLETE_REQUESTS følgende filnavn ble nevnt nv4_disp ntfs.sys kdbclass.sys videoprt.sys Jeg skal ta å formatere nå å legge in xp å alt sammen på nytt Hva skal jeg ellers gjøre? *fortvilet* Nå vil det hjelpe å formatere. Lenke til kommentar
roygeir Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Tja det hjalp litt, men kan ikke spelle lenge nå heller før ann klikke mongo "en venteoperasjon, tilknyttningsprosess eller utføring ble forsøkt fra en DPC rutine" \ PAGE_FAULT_IN_NONPAGAED_AREA fatter ikje hva det er med pc'er , hvorfor skal det ALTID være noe f**enskap *banker hode i veggen* Lenke til kommentar
roygeir Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 > Testet og funnet deffekt cpu, byttet cpu og -------------------------------------------------------------------------------- > flashet til Bios Ver 1006, hk hadde 1001. > Testet over tid med diverse spill som var > installert på maskin, all virker som normalt nå. -------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå