dagatle Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Skal bygge et system for cad bruk. I dag kjøres dette på dual Xeon 1,2Ghz mener jeg å huske hastigheten er. Vurderer nå å bygge med AMD, noen som har synspunkter på bruk av 64 bit og ev bruk av dual. Grafikk er viktig her så jeg skulle tro det er viktig å utnytte PCI-e Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du skulle vel hatt deg et wildcat skjermkort da Lenke til kommentar
dagatle Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det kan det fort tenkes at det blir. Det viktigste er å få et kraftig system. Veldig i tvil om cpu. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Skal bygge et system for cad bruk. I dag kjøres dette på dual Xeon 1,2Ghz mener jeg å huske hastigheten er. Vurderer nå å bygge med AMD, noen som har synspunkter på bruk av 64 bit og ev bruk av dual. Grafikk er viktig her så jeg skulle tro det er viktig å utnytte PCI-e DualXeon 1,2GHz er vel heller litt tvilsomt. Men Dual Opteron/Nocana vil sikkert passe deg fint, om du har noe penger å bruke.. Endret 6. januar 2005 av el_salvad Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kan høre med min bror hva slags maskin han har. Han driver med 3D, ikke så mye CAD nå . Han har brukt CAD , Inventor ,Maya og sikkert flere prog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå