blackice Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Skal kjøpe nytt skjermkort 6800serien på opptil 3000kr. Dette skal selvfølgelig overklokkes og låses opp pipelines på. Så spørsmålet er hva er bra og overklokke samt lar seg låse opp? Funker LE korta greit nok eller er det bedre å overklokke et 6600gt? Evnt de vanlige 6800korta. Gainward er vel som alltid overklokkings vennlig, men det finnes kansje noe bedre? Vil gjerne høre erfaringer med folk som har gjort denne modden og overklokket kortet vellykket. Takker for alle svar Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det beste er vell og kjøpe et 6800Le og så klokke det verre. Gi fullstendig faen i garantien. Sette på vannkjøling og Volt modde. F.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303912&cks=PRL Lenke til kommentar
blackice Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har vannkjøling som surrer å går så det blir nok det så fort jeg får blokk og kort i hus Etter å ha lest en del mer om evne siden jeg postet tråden så står det vel egentlig mellom leadtech 6800le og gainward sitt. Noen som har dårlige erfaringer med leadtech sitt? Så det var noen som hadde det med gainward sitt. Vil jo helst ha en veldig vellykket mod Lenke til kommentar
blackice Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Det blei et leadtech 6800le kort. Så nå venter jeg i spenning Lenke til kommentar
Empty Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det blei et leadtech 6800le kort. Så nå venter jeg i spenning Kom med resultater om overklokking, pipelines og vertex ! Vurderer kjøp av 6800Le kort selv, men er ikke sikker på hvilken produsent det blir. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 6800le, vannblokk+pelt og loddebolt burde duge. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 6800le, vannblokk+pelt og loddebolt burde duge. Hehe, har faktisk peltier element liggendes også (118w og 178w)... Men jeg har ikke 24v strøm til den Om noen har det liggendes for en grei sum med penger så skrik ut. Har lest ganske mye rundt åpning av leadtech sitt le kort og andre le kort. Det er leadtech som har flest vellykkede resultat samtidig som det er et glimrende overklokkings kort Gleder meg til å teste. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Vel etter at skjermkortet ankomm i dag så blei jeg skuffet Den ville ikke åpne mer en 8 og 1.6. Så jeg har nok vert ganske uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå