Gå til innhold

Kjøp av 6800 skjermkort for oc

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nytt skjermkort 6800serien på opptil 3000kr. Dette skal selvfølgelig overklokkes og låses opp pipelines på. Så spørsmålet er hva er bra og overklokke samt lar seg låse opp? Funker LE korta greit nok eller er det bedre å overklokke et 6600gt? Evnt de vanlige 6800korta.

Gainward er vel som alltid overklokkings vennlig, men det finnes kansje noe bedre?

Vil gjerne høre erfaringer med folk som har gjort denne modden og overklokket kortet vellykket.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vannkjøling som surrer å går så det blir nok det så fort jeg får blokk og kort i hus :) Etter å ha lest en del mer om evne siden jeg postet tråden så står det vel egentlig mellom leadtech 6800le og gainward sitt.

Noen som har dårlige erfaringer med leadtech sitt? Så det var noen som hadde det med gainward sitt. Vil jo helst ha en veldig vellykket mod :)

Lenke til kommentar
6800le, vannblokk+pelt og loddebolt burde duge. ;)

Hehe, har faktisk peltier element liggendes også (118w og 178w)... Men jeg har ikke 24v strøm til den :( Om noen har det liggendes for en grei sum med penger så skrik ut.

Har lest ganske mye rundt åpning av leadtech sitt le kort og andre le kort. Det er leadtech som har flest vellykkede resultat samtidig som det er et glimrende overklokkings kort :) Gleder meg til å teste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...