remerserr Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hvis den takler java 'godt nok' så kan man ha en java-basert msn klient. (cMessenger) Hvor kan man finne dette da? cMessenger lastes herifra. (takk til google.com) Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Ser mange begynner å snakke om WLAN. Hva går det ut på og er det på D500?!? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 WLAN er Wireless-LAN. Alltså trådløst internett. D500 har den ikke nei. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Vil det si at man kan søke på vanlige internett sider (som f.eks: www.amobil.no) eller er jeg helt på jordet nå?? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vil det si at man kan søke på vanlige internett sider (som f.eks: www.amobil.no) eller er jeg helt på jordet nå?? Ja, du er litt ute på jordet. WLAN vil si trådløst nett. Altså at man kan koble seg mot vanlig internett trådløst med mobilen Man kan surfe på vanlige websider ved hjelp av opera, som finnes til S60 mobiler. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 ÅÅååå.... da skjønner jeg.. hehe.... dumme meg Er det noe som vil bli standar på nye mobiler i nær framtid eller vil det det minst 1 år før noe slikt blir vanlig.. Tok jo ganske lang tid før 3g kom.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er nok noe som det vil komme mer og mer av, som alt annet Men jeg tror det er de litt mer avanserte telefonene som vil få dette som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå