Kridal Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Heisann!! Har vurdert sterkt å kjøpe meg D500 men lurer på et par ting. Mange sier forskjellig om batteriet, hvor lenge holder det?!? kan man legge bildene man tar som bakgrunn? Er det vært å bruke 2200kr på den m tele2 pluss eller er det bedre å vente på en ny telefon fra samsung? Takker for alle svar! Hilsen en ny bruker... Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 En ting til.. hvordan er kalenderen? er veldig nødvenig at den er ganske bra!!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 en venn av meg har den, og ja, man kan legge bilde som bakgrunn, men det dekker ikke hele skjermen.. det er sånne striper oppe og nede som du ikke får forandra, untatt i instillingene... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det kommer alltid en bedre telefon enn den som du har tenkt å kjøpe, så tror ikke det er noen grunn til å vente... Vil du ha D500 kjøper du den. Det er absolutt et bra kjøp. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bakgrunnen dekker ikke hele displayet som the coolkid sa, men man kan endre fargene på menyene i fire forskjellige farger: blå, rød, lilla og grønn (akkurat som på Nokia 3510i). Veldig fine og bra bilder den tar. Jeg personlig syntes kalenderen var litt plundrete, men det var fordi jeg ikke gadd å sette meg inn i det, er vant med K700i... Lenke til kommentar
stm Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 høres bra utr:D noen som vet hvor man får tak i d500 nå? unnatatt elkjøp da, får jeg har ikke så alt for gode erfaringer med dem... Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Telekiosken på Amfi senteret i moss har fått den inn. Testa den og kan si at jeg likte den bedre enn s700. Den lå veldig godt i handa og skjermen er knall, men litt mindre enn s700i. Men folka krevde 5200 uten subsidering for den.... litt for drøyt sier jeg... lurer på om dem har prisgaranti Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har tittet litt rundt og du bør ikke kjøpe den der .. Venter du i noen dager til får du den for rett over 4000... tror det var 4200.. Prøvde den i dag, Har hatt kjempestore forventninger og likvel overrasket den meg!! Tror nok det blir den!! Kan man ha forskjellig ringelyd på forskjellige personer..? Er det lett å få tak i spill til såpass nye samsung telefoner Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Synd at nettbutikkene ikke har fått de inn noen steder ennå Den er faktisk ikke så "dyr" på nettet, i butikkene skal de ha bortimot 5000,- alle steder! Endret 7. januar 2005 av jalleks Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kalenderen er veldig innholsrik.. du kan velge mellom.. månadvisning, ukevising, dagsvising osv.. masse ting du kan gjøre der.. og i flotte farger som markerer osv.. denne telefonen er noe å satse på..!! Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Er det eller går det ann å legge inn MSN på telefonen...? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er det eller går det ann å legge inn MSN på telefonen...? Hvis den takler java 'godt nok' så kan man ha en java-basert msn klient. (cMessenger) Ellers er det stort sett kun symbian telefoner som 'alltid' (med forbehold) har muligheter for dette (og IRC osv.). Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Telekiosken på Amfi senteret i moss har fått den inn. Testa den og kan si at jeg likte den bedre enn s700. Den lå veldig godt i handa og skjermen er knall, men litt mindre enn s700i. Men folka krevde 5200 uten subsidering for den.... litt for drøyt sier jeg... lurer på om dem har prisgaranti Finnes vel få butikker som er dyrere enn Telebutikken. Telehuset, kanskje. D500 begynner å komme i hyllene i stadig flere butikker, så det bør kunne gå an å få den godt under 5200,- uten subsidiering. Lenke til kommentar
stm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 den koster ca 5000 i butikken her også... den billigste jeghar funnet til nå er hos norwegian telecom hvor den kun skal ha 4100 for den.. men de har ikke fådd den inn enda... Lenke til kommentar
Smurf123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg kjøpte D500 like etter jul, og er strålende fornøyd med den! Kjøpte den på Elkjøp... Valgte å har Youngtalk. De ville først ha 4500 for den, men det syntes jeg var altfor drøyt, og viste til prisen på internettsiden deres... Fikk den til slutt for 3149,-... Ganske god pris, i mine øyner! Kjempetelefon! Batteriet varer i ca to til tre dager, med middels bruk... Endret 9. januar 2005 av Plaffen Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hvis den takler java 'godt nok' så kan man ha en java-basert msn klient. (cMessenger) Hvor kan man finne dette da? Lenke til kommentar
stm Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 hører snakk om problemer med ringin av å til? hvordan er det med det? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Har tre spørsmål: Kan man bruke bilder man har tatt slik at de kommer i displayet når en spesiell person ringer? Kan man knytte mp3 som ringetoner til enkelt kontakter? Kan man bruke mp3 som meldingstone? Lenke til kommentar
Smurf123 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jepp, man kan bruke bilder man har tatt slik at de kommer i displayet når en spesiell person ringer... Men går ikke med meldinger, tror jeg... Kan knytte mp3 som ringetone til enkelte kontakter også... MP3 kan også brukes som meldingstone... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jepp, man kan bruke bilder man har tatt slik at de kommer i displayet når en spesiell person ringer... Men går ikke med meldinger, tror jeg... Kan knytte mp3 som ringetone til enkelte kontakter også... MP3 kan også brukes som meldingstone... Bare når en person ringer dukker bildet opp. Når en får melding står det bare melding mottatt. Mp3 som ringetone: ja som meldingstoner: nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå