Gå til innhold

Nero har plutselig klikka?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker nero 6.6.x med cracka serial (seff)

Men nå har den plutselig klikka og meldingen jeg får jeg følgende : Nero has detected an non-license usage. PLease purchase og sånn tull. Hva kommer dette av? Noen som enten vet hvordan jeg fikser dette elelr vet om et bra allarternativ til nero som man kan bruke til å brenne dvd movies med? I såfall legg med link :)

I tilegg har et spørsmål til angående dvdshrink: Jeg kopierte en plate med dvd-shrink (brant rett på cd ikke inn på hardisken) også prøvde jeg å bruke dvd shrink til å kopiere planen jeg alerede hadde kopiert (kopi av kopien) dette fungerte ikke, den stopper på ca 90% hva kommer dette av?

På forhond takk, Svendsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ADMIN ADMIN!

*HYYYYYYYYYYYL*

EDIT: KANSKJE DET HJELPER Å BETALE FOR PROGRAMMET SOM ALLE ANDRE FETTNOOB?

Som alle andre ?????? Mener du att alle her betaler for alt software dem har på sin pc. Da er du jaggu naiv :no:

Tenk om alle i verden hadde vært som deg?

Lenke til kommentar
Jeg bruker nero 6.6.x med cracka serial (seff)

Men nå har den plutselig klikka og meldingen jeg får jeg følgende : Nero has detected an non-license usage. PLease purchase og sånn tull. Hva kommer dette av? Noen som enten vet hvordan jeg fikser dette elelr vet om et bra allarternativ til nero som man kan bruke til å brenne dvd movies med? I såfall legg med link :)

I tilegg har et spørsmål til angående dvdshrink: Jeg kopierte en plate med dvd-shrink (brant rett på cd ikke inn på hardisken) også prøvde jeg å bruke dvd shrink til å kopiere planen jeg alerede hadde kopiert (kopi av kopien) dette fungerte ikke, den stopper på ca 90% hva kommer dette av?

På forhond takk, Svendsen

GG :no: pirart ^^

Lenke til kommentar
ADMIN ADMIN!

*HYYYYYYYYYYYL*

Som alle andre ?????? Mener du att alle her betaler for alt software dem har på sin pc. Da er du jaggu naiv :no:

Det jeg sier er ikke att det er ok laste ned pirat software, men og tro att alle betaler for den det er en helt annen ting. Kan du med handa på hjerte si att du ikke har noe som du ikke skulle hatt på pcen din,det kan ikke jeg så ærlig skal jeg være.

Lenke til kommentar
ADMIN ADMIN!

*HYYYYYYYYYYYL*

Det jeg sier er ikke att det er ok laste ned pirat software, men og tro att alle betaler for den det er en helt annen ting. Kan du med handa på hjerte si att du ikke har noe som du ikke skulle hatt på pcen din,det kan ikke jeg så ærlig skal jeg være.

Og det har med saken å gjøre? Så du forsvarer trådstarter? BRENN!

Lenke til kommentar

vær så snill å slutte å krangle da folkens.. det er trådstarter som han som har skylda. ikke akkurat så smart at han innrømmer at han kjører Pirat Programvare, men at noen andre har vel ikke så mye med saken å gjøre..

til trådstarter:

formater hele harddisken, gå så å kjøp programvaren du bruker.

..

...

det samme mener jeg at alle andre skal gjøre.

jeg formaterer min rett etter dette innlegget :whistle:

Lenke til kommentar
ADMIN ADMIN!

*HYYYYYYYYYYYL*

Og det har med saken å gjøre? Så du forsvarer trådstarter? BRENN!

Les innlegget en gang til. Det var ikke det att jeg støttet trådstarter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...