glad Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 dell dimension 2400 2,4 ghz intel celerone 256 mb ram linux suse 9.1 pro lurer på dette fordi noen jeg kjenner sier at det kan gå dårlig. Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 trenger svar fortest mulig. Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 gjerne flere svar fra andre også Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kommer ikke til å få noen problemer med de spesifikasjonene der, selv om du velger å kjøre tunge desktop environments som KDE eller Gnome. Hvis du attpåtil velger en lettere vindushåndterer i stedet så kan du kjøre Linux fint på mye dårligere hardware. Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 er det bedre enn windows Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 viss det er flere som mener det sakl jeg skaffe meg denn linux versionen Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Om det kjører bedre enn Windows eller er bedre enn Windows? Linux kan strippes ned slik at det kan kjøres på dårlig hardware, og likevel være brukbart. Om Linux er bedre er et dumt spørsmål å stille her på Linux-forumet. Hvis ikke Linux er bedre enn Windows så er det jo liten grunn at de fleste som henger her fast og har prøvd begge deler bruker Linux. Dette er riktignok et subjektivt spørsmål, mitt svar er i alle fall at for meg er Linux bedre enn Windows. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kva for skjermkort då? Det vil nok gå bra det. BTW kjem SuSE 9.2 snart på FTP'ar, kanskje du bør vente? Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Kva for skjermkort då? Det vil nok gå bra det. BTW kjem SuSE 9.2 snart på FTP'ar, kanskje du bør vente? intel extreme 1 har det noe å si Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Om du vil ha 3D-aksellerasjon har det noko å sei ja. Trur Intel sine kort fungerar greit. BTW lær deg punktum, komma og teiknsetjing. Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 SUSE LINUX Professional 9.2 Hardware Requirements SUSE LINUX supports most PC hardware components. The following requirements should be met to ensure smooth operation of SUSE LINUX Professional 9.2: * Processor: Pentium® 1-4; AMD® Duron, Athlon™, Athlon XP, Athlon MP or Athlon 64; Intel® Celeron or EM64T * Main memory: At least 128 MB; 256 MB recommended * Hard disk: At least 500 MB; 2.5 GB recommended for standard system Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 er linux 9.2 bedre en en linux 9.1 jeg vet ikke kan jeg skal laste ned Lenke til kommentar
olear Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Regner med at du mener SuSE. Eneste forskjell mellom SuSE 9.1 og 9.2 er at pakkene/programmene er nyere. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og de kan du oppdatere senere uansett. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ...Bare hold deg unna SuSe FTP. CPU holder i lange baner, selv kjører jeg fedora 2 på en 650 mhz pentium 3... går ikke lynkjapt, men det går. Eneste, hvis jeg skal si noe, er at det er alltid digg med mer RAM - spesiellt hvis du er som meg og starter 17 programmer på en gang Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ...Bare hold deg unna SuSe FTP. ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ...Bare hold deg unna SuSe FTP. ? personal... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vil fungere utmerket, og i mange tilfeller mye bedre enn Windows. Du kan si farvel til spyware, ad-ware, virus og ormer... Håper ikke du er redd for å måtte lese litt av og til. Hvis du trenger hjelp finnes det mange oppslagsverk rundt om kring, men hvis du spør her på en saklig og skikkelig måte, kommer vi til å gjøre vårt beste for å hjelpe. Du bør, som tidligere nevnt, huske når du skal bruke komma, punktum og stor bokstav. I tillegg bør du ikke bumpe tråden din veldig kort tid etter at du laget den fordi du ikke har fått svar. Det virker ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå