Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`n tar tenke pauser på et halvt sekund hele tia!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har også det samme problemene med min, men her fryser pc'n i opptil 10-15sek.. Hører jeg på en musikkfil, så henger fila seg opp i de sekundene, for så og spille igjen.. dette skjer egentlig umotivert.. ser eller ingen tegn til at pc'n blir for varm..

Specs:

Abit AA8XE

P4 3.6Ghz /Socket 775)

1024mb Corsair Value S

Powercolor Raedon X800Pro 256mb Pci-e

Western Digital 200gb S-ata

Endret av Ebola2782
Lenke til kommentar

Jeg har 512 Corsair Value, og jeg tror det er det som er problemet.. Man TRENGER over 512 ram! helst 1 gb. Jeg har ingen pc lagg i cs 1.6, men om jeg skal recorde i 1.6, får jeg små pc lagg, ofte en gang pr. 10 sec som varer i 0.1 sec. Dette er noe fordi rammen må gå igjennom hdd noen ganger pga mangel på ram. prøv med en til 512 brikke du, så skal du nok se forbedringer :cool:

Endret av spoonikus
Lenke til kommentar

Hadde et lignende problem med min pc. Når jeg beveget på musa hengte den seg opp i et halvt sekund. Rotet lenge med å finne løsningen på dette problemet, og fant "feilen" til slutt..

Nå har det seg slik at jeg har et Asus K8N-E Deluxe med nvidia chipset. Kjørte et program som heter nvidia system utility. Dette programmet oppdaterer cpu-temp hvert 4. sekund. Hver gang denne tempen ble oppdatert "hengte" musa seg i et halvt sekund. Dette foregikk selv om programmet lå nede på oppgavelinjen, og andre programmer ble kjørt.

Hvet ikke om dette hjelper dere andre som har samme problem, men kan jo være en liten veiviser håper jeg.. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har noe av det samme problemet som dere.

Hvis jeg ser film eller spiller spill så henger maskinen seg opp!

Ca hvert 5min så henger maskinen seg i 2-3 sekunder og av og til så blir bare skjermen helt svart og jeg må restarte!

Abit KV8-MAX3 Hovedkort for Socket 754

Corsair TWINX1024-3200 DDR-DIMM 1024MB

AMD Athlon 64 3000+

Maxtor DiamondMax Plus 200 GB S-ATA

PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB @ XT

Har ikke prøvd å formatere enda. Sist jeg formaterte var den 29. Desember

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...