Gå til innhold

nVidia 6600GT eller Radeon 9600XT

FramE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joo...Men har bare 1900 kroner å bruke...Og hvis jeg skal ha power supply i tilleg har jeg ikke nok til 6600GT :(

EDIT: VEt hva jeg gjør....Kjøper 6600GT og venter til jeg har nok til en psu og kjøper den.. Lurt eller hva? :p

Endret av FramE
Lenke til kommentar
Lættis:

Hva mener du me at det ikke holder at det står 300W på klistrelappen?

...

Hvordan kan jeg finne ut om det er Liksom 300w eller ekte?

De fleste PSUer på markedet gir det som står påskrevet, men med enkelte billigmerker kan kan man oppleve at man ikke får den effekten som står påskrevet. En måte å "lyve uten egentlig å lyve" er å oppgi peak power.

Jeg har sett at Q-Tec PSUer har fått en del kritikk for ikke å levere det de lover. Jeg har ikke selv hatt en, men jeg regner med at det ligger noe i kritikken siden så mange har klaget på disse. Jeg vil også nevne at flere også har påpekt at de ikke har hatt noen problemer med Q-Tec.

Jeg har foreløpig bare gode erfaringer med min Thermaltake PSU. Så jeg kan på det varmeste anbefale deg å kjøpe en slik, men det er sikkert mange her på forumet som kan anbefale andre gode PSU produsenter.

Lenke til kommentar
Et Geforce 6600GT banker et Geforce 5950Ultra [topp modellen før Geforce 6800 Ultra:]

ja, dx9 moden til 5950U var så dårlig at 6600GT fikk opp mot 70-80% bedre ytelse i DX9.. :!:

Men er det ingen butikker som har et eneste 6600GT inne ? har sett igjennom både MSI , POV, XFX og ASUS, men kan ikke finne et eneste AGP kort inne.. merkelig at det er så vanskelig å sende ut nok kort. de er vel kanskje veldig populære da, også er ikke Norge så veldig prioritert.

Lenke til kommentar
Et Geforce 6600GT banker et Geforce 5950Ultra [topp modellen før Geforce 6800 Ultra:]

ja, dx9 moden til 5950U var så dårlig at 6600GT fikk opp mot 70-80% bedre ytelse i DX9.. :!:

Men er det ingen butikker som har et eneste 6600GT inne ? har sett igjennom både MSI , POV, XFX og ASUS, men kan ikke finne et eneste AGP kort inne.. merkelig at det er så vanskelig å sende ut nok kort. de er vel kanskje veldig populære da, også er ikke Norge så veldig prioritert.

Gainward på komplett.no har inne, GLH edition, men det er PCI-Express..

(selv kjøpt denne;)

Lenke til kommentar

North Q 400W strømforsyning er både billig og bra.

PC utstyr er i følge prisguiden blant de billigste på AGP 6600 GT. Du sprenger budsjettet med en 2-3 hundrelapper, men siden det ikke er noen 6600GT å få tak i for tiden, kan du bruke ventetiden til å spare :p

R.

Endret av Plukkern
Lenke til kommentar

Kan noen med erfaringer her fortelle meg hvordan det er med støy fra XFX 6600GT AGP ? jeg lurer litt på hvilket kort jeg skal velge for XFX sitt kort leveres ferdig overklokket, mens MSI feks er stillere men ikke like raskt.. kan hende det går an å klokke XFX kortet mer enn MSI..

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...