^Jalla^ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hei Jeg har en WD harddisk som er blitt brukt i en playstation. Hva må jeg gjøre for å kunne bruke denne i en pc igjen? Må jeg bruke noen programmer for å åpne den eller noe sånt?? Disken blir funnet i Bios men ikke i Windows Endret 6. januar 2005 av ^Jalla^ Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er det HD i playstation ? ikke i min vertfall, mener du X-BOX ? Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja selvfølgelig. Mente X-box hehehe.. Finner forresten disken i "enhetsbehandling" Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er mulig du må slette partisasjonen og lage ny med påfølgende formatering. Kan hende det er et filformat på den som ikke Windovs skjønner. Men jeg er ingen proff, bare prøver å komme med konstruktive forslag Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Mente jeg hadde prøvd det, men skal for all del sjekke det.... Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Vet at harddisk som har vært i xbox før må Unlock-es, vet ikke hvordan det gjøres og om det er det samme for deg Edit: skriveleif Endret 6. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå