Gå til innhold

Hjem på kvelden levering? funker? (komplett)

Anbefalte innlegg

Hei, skal bestille en mengde deler fra komplett neste snart. Har aldri bestillt så store pakker via post før, og tenkte jeg skulle benytte meg av levering på døren metoden, for å slippe mye stress.

Så hvordan funker denne hjem på kvelden greiene? Får jeg beskjed på forhånd om når de skal levere, eller bare ringer de på å stikker hvis ingen svarer?

Det er slik at det leveres etter 17 på kvelden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ikke noe beskjed før de kommer, sjekk derfor alltid nettspor så du vet hvilke dag de kommer. Er det ingen hjemme så kjører de den til ditt lokale postkontor. Du henter den da som en vanlig pakke. Husk at de kun tar kort.

Ja, slik var det sist gang jeg bestilte fra Netshop. Da var jeg ikke hjemme når de kom. Min feil, jeg hadde forstått at det var en viss ventetid på en av varene, og så glemte jeg å følge med på Nettspor.

De kommer om kvelden, om dagen leverer de bedriftspakker...

Geir :)

Lenke til kommentar

Veldig praktisk å få ting på døra.... bortsett fra at jeg aldri hører den forpulte ringeklokka. Liker å få pakker fra TNT og UPS og sånn jeg :p De ringer før de kommer... og når de kommer er det gjerne store dyre pakker de leverer :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...