deaktivert443556 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har du en compare-url? Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Url'en kommer snart! Endret 8. januar 2005 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Told you, Coolbits2 for teh win ;> Hmmm? Jeg brukte Coolbits2 og prøvde "Detect Optimal Frequencies" Da kom den fram til Core : 445mhz Memory:1140mhz Altså Core er greit siden den gikk opp fra orginale 430mhz til 445mhz men Memory gikk ned fra orginale 1200 til 1140? Hmmm rart? Noen fler som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Coolbits forteller deg da at du muligens hadde klokket memory litt i meste laget og at det kunne fått skader etter å ha brukt skjermkortet slik over lengere tid. Det fortalte deg oxo at du hadde klokket core litt lavt og kunne med fordel klokke det litt høyere. (noe den oxo gjorde for deg) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Coolbits forteller deg da at du muligens hadde klokket memory litt i meste laget og at det kunne fått skader etter å ha brukt skjermkortet slik over lengere tid. Det fortalte deg oxo at du hadde klokket core litt lavt og kunne med fordel klokke det litt høyere. (noe den oxo gjorde for deg) Att jeg hadde klokket memory for høyt? Altså siden dette er ett "golden sample" kort så er det orginalt klokket fra gainward til core :430mhz og memory 1200mhz. Trur du missforsto. Det som jeg syns da var rart var att memory gikk ned etter gainwards egen mhz, som da selvfølgelig skal fungere. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ahh... Du nevnte aldri noe om at du hadde et slikt kort. Men da var det jo litt rart ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå