Even89 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Finnes det et karoke spill på pc'en, tilsvarende Singstar på PS2 eller noe lignende`? Har lenge letet etter dette, men finner ikke noe og PS2'en min er i stykker.. Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva med å fyre på en Karaoke film på Pcen å koble til mic? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Finnes det et karoke spill på pc'en, tilsvarende Singstar på PS2 eller noe lignende`? Har lenge letet etter dette, men finner ikke noe og PS2'en min er i stykker.. Trur ikkje det? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tar og bumper opp denne jeg, da jeg lurer på akkurat det samme sjøl. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Blir ikke helt karaoke, men man kan søke etter "Sangnavn + lyrics" på google, og høre sangen på pcen.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Eventuelt bruke VanBascos Karaoke Player - et must for Robbie-en i oss alle. Finnes på vanbasco.com. Lenke til kommentar
homarus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har også brukt VanBasco. Genial å dra fram på fest. Karaokeprogrammet spiller .midi -eller .kar-filer. Mao ræva og til tider ubrukelig kvaliet. Det positive er at programmet er gratis, og du kan laste ned musikkfiler gratis på nettet. Tror ikke det finnes noe lignende til singstar på PC med den funksjonaliteten at du kan følge toneliet og se om du treffer. Synes dette er like greit da jeg får meget lav "score". Jeg har også sett DivX-videoer (mp3 kvalitet på lyd) med karaoke, men jeg vet ikke om de er utgitt i noe offisiell versjon. http://www.vanbasco.com/ http://www.freekaraoke.com/songdir/ Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det finnes også en variant som bruker .mp3-filer til lyden, og .cdg-filer til tekst. Også legger man inn en plugin i winamp og åpner mp3-fila. Jeg har selv brukt dette, og det funker utmerket. Teksten blir merket etterhvert som sangen spiller, akkurat som ekte karaoke. Er ikke noe video her da, kun teksten til sangen... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 karaoke er jo ein genial ting, veldig morsomt å høre på på LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå