Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg vil oppgradere pc'en min. Dette har jeg nå: Kabinett: Lian Li pc6070b CPU: Amd 64 3200+ Skjermkort: Sapphire Radeon 9800XT atlantis 256 mb DDR2 Hovedkort: MSI K8T NEO FIS2R Harddisk: 2xWestern Digital 120 GB Lydkort: Creative Audigy2 zs Ram: (vet ikke helt men en kamerat sjekke og det er 2x512 mb ddr2 twinmos som koster 3500 nye) 1 gb ram Cd-rom: Dvd-rw rom og en vanlig cd rom Mus: Mx1000 Tastatur: Standard 450W strømforsyning og nok av vifter. Hva skal jeg oppgradere? Endret 6. januar 2005 av mbarone Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er jo en veldig god pc. Så hadde jeg vært deg ville jeg ventet en liten stund for så å oppgradere så det virkelig monner. Pcen du har nå kjører det meste til dags dato, men venter du litt har du sikekrt mere penger. Hvilket betyr enda mer power .... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 da venter jeg. hehe : takk Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 du vet vel selv best om du trenger mer diskplass eller ytelse. hvis du spiller og vil ha mer goodies bør du oppgradere skjermkortet til 6800gt/x800pro+. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tastatur: Standard Her har du jo noe du kan oppgradere hvis du vill Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) hvorfor oppgradere skjermkort. Det holder jo massevis, og sist jeg sjekket kostet det 3800 nytt og lå ranka som det 9'ende beste skjermkortet. Men er det et greit trådløst tastatur som er bra? Endret 6. januar 2005 av mbarone Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vedder på du lagde denne posten BARE pga. at du fikk en sjanse til å skryte av vidunderet Men jeg mener ikke det er noe som bør oppgraderes her, evt. nytt tastatur.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Gunners' date='06/01/2005 : 21:55'] Vedder på du lagde denne posten BARE pga. at du fikk en sjanse til å skryte av vidunderet Men jeg mener ikke det er noe som bør oppgraderes her, evt. nytt tastatur.. vidunder? mange sier den bare er grei da. ikke bra. jeg er ikke god på pc jeg så jeg er blank akkurat der Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 men hva bør jeg oppgradere? hvis nytt tastatur, hvilket? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har du et ordentlig digitalt surround lyd anlegg til pcen din? 5.1 eller 7.1 løsning kan være en ganske bra opplevelse om du har plass og penger til det. Logitech har noen gode løsninger og det har creative også, men skal du opp i kvalitet så må du nok satse på noe dyrere. Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 du bør aldri kjøpe trådløst tastatur. standard tastaturene er de beste, du har da ikke bruk for en haug med snarveier og annen drit på tastaturet? trådløse tastaturer bruker også batterier som blir dyrt i lengden hvis ikke du bruker oppladbare da.. som forresten er noe dritt det og. hvis du ser mye på film og liker å ha mye musikk på pc'en ville jeg invistert i en ny harddisk og begynnt å samle på filmer eller du kan sløse bort pengene dine på en haug med neonlys og andre greier eller et nytt kabinett stort nok til å gå inn i.. eller kansje lage et kjøleskap/kabinett. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg har et logitech z680 anlegg, så trenger ikke nytt, har 2 harddisker og mange filmer. Kabinettet er stort nok. Og det er ganske stort, og neonlys er bare harry synes jeg. Kjøper ikke tastatur da, etter disse opplysningene. Men hva annet kan jeg oppgradere da? Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 skriver og scanner. har du det? jeg har et logitech z680 anlegg har ikke hørt om det.. spiller det høyt høyt og bra? hvis ikke kan du jo kjøpe brukte konserthøytalere nei, vent til hl3 kommer og du ikke får bra nok grafikk der. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 de er de beste høyttalerne til logitech. Ja de er bra. Koster 3000. Men da gjør jeg som du sier, venter til det kommer noe jeg ikke kan spille og så oppgraderer jeg. Det er vel lurt, eller? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vent. Ikke vits i å oppgradere når den kjørere det meste ganske bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå