Stoffi```` Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har brent en iso fil til en dvd plate. Jeg putter den i xboxen og ingen ting hender....jjrg prøver filbehandling men det virker som om eboxen ikke registrerer cden...>Må det være RW cd eller noe? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er Xboxen moddet? Chippet xbox vill ikke lese av cd Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et alternativ vil vel være å prøve med en annen type plater? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det cd- eller dvd-plater det er snakk om? Min xbox leser ikke cd-r plater heller. Men dvd-r leser den. Hvilken versjon har du av xbox? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Les FAQen som ligger på det andre konsollforumet. Jeg kan forøvrig ikke skjønne annet enn at OP her snakker om en piratkopi. Endret 7. januar 2005 av Panter Lenke til kommentar
Stoffi```` Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det er en DVD-R plate det virker som om det ikke merker cden. Når jeg går innpå filbehandling og trykker at denn skal opne cden men da kommer den orginale XBOX feilmeldingen :MAke sure the disk is...blab la Lenke til kommentar
H2H Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 prøv med DVD+... DVD- virker ikke i noen av boxene jeg har prøvd... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 prøv med DVD+... DVD- virker ikke i noen av boxene jeg har prøvd... Javel? Dvd-r har funket i samtlige jeg har prøvd på. Lenke til kommentar
frustata Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 prøv med DVD+... DVD- virker ikke i noen av boxene jeg har prøvd... Det er første gangen jeg har hørt. De fleste rapporterer stikk motsatt resultat. Hvilken DVD-rom produsent har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå