Gå til innhold

socket 775 vs 939! hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp.

men jeg sitter her å lurer meg på om jeg heller skal kjøpe amd althon 64 socket 939!

der får jeg jo mye mer for pengene!

MYE MYE MER! I hvertfall i spill :thumbup:

Men da tror jeg du må ut med 2500kr

Endret av Kong Basse
Lenke til kommentar
Ja, S939 er nok hakket bedre til spill, så er du en hardcore gamer, er vel dét tingen. HK'ene er litt dyrere foreløpig, da. Men jeg har S775 selv, kjempefornøyd, dønn stabilt.

er nok hardcore gamer ja ;) ja men da blir det det, noen hk og prosessorer å anbefale i den pris klassen?

Lenke til kommentar

syns du bør endre tittelen for tråden nå..

Se om du finner et nForce4 kort med SLI.. Da har du big ass oppgraderingsmuligheter..

Kjøp en A64 3000+ som jeg har hørt veldig mange har klokket opp til 2,5-2,6 GHz med grei luftkjøling... Det gir mye for pengene..

Da har du mulighet for å oppgradere CPU en gang i fremtiden også, for denne socketen vil nok holde i minst et par år vil jeg tro.. Hvis ikke lenger... Vi ser jo hvor lenge Socket A har holdt seg på banen.

Med SLI så har du mulighet for å kjøre 2 identiske skjermkort, og få 80% mer ytelse enn hva du ville fått med et...

Så en rått overklokket Athlon 64 3000+/3200+ på Socket 939 med 2 x GeForce 6800Ultra vil være en helt enorm kraftsalve... :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...