TMH Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hei! jeg har nettopp kjøpt meg en Siemens C65, software versjon 16. Problem 1: Telefon levert uten norsk T9 Problem 2: Defekt kamera? se vedlegg. slik er alle bilder. Er det noen vits i å oppgradere Softwaren? Hva er nytt? Edit: La til en beskrivende undertittel for å gjøre klart hva saken din var. -Remerser Endret 8. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 prøv å laste ned software du, variant 2xx, og last ned backup av mobilens innhold, da kan du finne norsk T9 Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Problemet er at jeg ikke har kabel, og det koster vel også flesk? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 ja, en kabel koster 400-500kr, og Du må ha den som heter DCA-510 Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ja, en kabel koster 400-500kr, og Du må ha den som heter DCA-510 Tror nok jeg leverer den inn i igjen. Jeg gidder ikke bruke 0,5K på en kabel! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Klart bildene ikke skal se ut slik! Har telefonen vært levert inn som feilvare, og så solgt igjen? Forresten, er den kjøpt i butikk/internettbutikk her i Norge? Datakabel er greit til overføring av bl.a bilder, men hvis det likevel er feil på tlf. kan du jo heller se på en tilsvarende om det er like ille der. Jeg kjøpte en C65 i går med SW versjon 16, men den var helt fin. Har nå oppgradert til SW versjon 33. Men jeg har DCA510-kabel fra før. C65 er en meget god all-round-telefon. Kameraet er ikke all verden, men til prisen er det en telefon som kan mye, og som ser ganske stilig ut. Ok, det var ikke selve modellen C65 vi skulle diskutere Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Klart bildene ikke skal se ut slik! Har telefonen vært levert inn som feilvare, og så solgt igjen? Forresten, er den kjøpt i butikk/internettbutikk her i Norge? Datakabel er greit til overføring av bl.a bilder, men hvis det likevel er feil på tlf. kan du jo heller se på en tilsvarende om det er like ille der. Jeg kjøpte en C65 i går med SW versjon 16, men den var helt fin. Har nå oppgradert til SW versjon 33. Men jeg har DCA510-kabel fra før. C65 er en meget god all-round-telefon. Kameraet er ikke all verden, men til prisen er det en telefon som kan mye, og som ser ganske stilig ut. Ok, det var ikke selve modellen C65 vi skulle diskutere Jeg kjøpte den på www.spaceworld.no - nettbutikken deres. Får bare levere telefonen inn som "Dead On Arrival", og få ny telefon umiddelbart. Jeg orker ikke å vente 4 uker på at den skal dra jorda rundt på service. Har hatt nok erfaring med det fra før. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, dersom du kan få en ny i stedet for å vente deg i hjel, er jo det å foretrekke Husk at du har angrerett når du har handlet på nettet. Dersom de hadde sagt at de ville levere den inn til rep., kunne du sikkert sagt at du heller ville hatt pengene igjen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Du bør ifølge meg helt klart sende den til reparasjon eller (helst) kreve bytte av telefon. For det er selvsagt noe som er galt på din C65 T9 kan du uansett få tak her (via wap på mobilen): http://communications.siemens.com/repository/786/78640/t9no.ldb Endret 8. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå