Gå til innhold

pris på 510m

bujk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går tydeligvis ikke, siden alt er på minimum, og det eneste du kan fjerne er serviceavtalen til 2-3000kr.

Med mindre det tilbudet til 6.862 er noe spesialtilbud uten OS, noe jeg tviler på når det gjelder DELL. De er veldig nøye på software OEM-klarering og avtaler, du måtte til og med en periode underskrive en license ved kjøp som bl.a dekker enighet om at varen du kjøper hos dem ikke kan brukes til terroristhandlinger.

Karmacom

PS: Hvor er den originale annonsen som viser 6862? så jeg kan prøve å klikke meg derfra istedet.

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

Spørs om ikke dette er prisen slik den var i fjor, altså FØR momsøkningen?

Dell har kanskje glemt å fjerne denne prisen fra websiden sin, men likevel oppdatert den siden man kan konfigurere på.

Dell's sider er litt uoversiktlige, og de kjører forskjellige tilbud på samme produkt flere undersider. Derfor er det kanskje ikke rart de roter litt i så tilfelle. :roll:

Dell 510m til 6862,-

Endret av GeirG
Lenke til kommentar

Mener jeg så den så lavt i romjula. Det kan vel ikke bare være momsen som spiller inn her, så enten en kampanje av noe slag eller en generell prisjustering. Dells priser forandrer seg jo nesten daglig med forskjellige priser og kampanjer. I går, for eksempel var toppmodellen av 510m på 'Dell anbafaler' priset til ca. 10.650,- med dobbel RAM. I dag er den 500,- dyrere, og tilbudet om dobbel RAM er over (+2500,-).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...