JBJ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg et Intel 2200BG miniPCI kort til min Netshop 1557G. Jeg har mistet bruksanvisningen min, så jeg lurte på om det var noen som visste hvordan jeg skal få det inn i maskina. Det ser ut som jeg kanskje må vippe ut tastaturet, men det virket litt skummelt så jeg tenkte det var greit å høre om noen visste dette sikkert. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Ring Netshop, de hjelper deg garantert med det, eller sende en mail nå, så får du garantert en forklaring på det i løpet av morgentimene, de pleier å svare raskt på saker og ting. Så er du sikker på å ikke gjøre noe galt som evt. risikerer garantien. Karmacom Endret 6. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg et Intel 2200BG miniPCI kort til min Netshop 1557G.Jeg har mistet bruksanvisningen min, så jeg lurte på om det var noen som visste hvordan jeg skal få det inn i maskina. Det ser ut som jeg kanskje må vippe ut tastaturet, men det virket litt skummelt så jeg tenkte det var greit å høre om noen visste dette sikkert. På forhånd takk. På min Acer Ferrari er det et lite deksel på undersiden som jeg kan skru ut og plassere miniPCI i (tror iallefall det er på undersiden ) Sjekk om det er slik på din også Lenke til kommentar
JBJ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg fant ut hvordan jeg skulle sette det inn. Det var bare å vippe ut tastaturet, og under var minipci slotten. Takk for alle svarene. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg fant ut hvordan jeg skulle sette det inn. Det var bare å vippe ut tastaturet, og under var minipci slotten. Takk for alle svarene. Har du 1557-GLS forresten ? Og hva er egentlig forskjellen på G og GLS? Ser at GLS ikke finnes på Aopen sine sider eller i noen specs. er G = GLS? eller noe jeg har gått glipp av her? Som at G er med bare Intel integrert GPU eller RM 9600, eller ikke har BG Wlan? Har du digitalkamera, gidder du å ta bilde av alle menyene i BIOSEN og legge ut? Karmacom Endret 7. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Selle Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) G har radeon 9600 med 64mb minne, mens GLS har Radeon 9700 med 128mb minne. Ingen av dem har wlan, men intel bg kort kjøpes som ekstrautstyr (intern montering) Forskjellen på G og ALS er at ALS ikke har knapper for styring av cdspille osv. Begge har radeon 9600 64mb Endret 7. januar 2005 av Selle Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Takk takk for info. Karmacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå