Schnickaschnicka Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei- Jeg har nå mulighet til å få en eizo L550 til kr 2000. Gjennom jobben min. Nå har jeg en 7 år gammel 19" crt nokia skjerm, og har så vidt plass til mus o tastatur. Jeg vil derfor ha en 17 lcd skjerm siden det tar mindre plass, og har lyst på denne eizo skjermen. Jeg kommer til å bruke den til spilling (battlefield, cs, hl2 og farcry), men lurer på om 16 ms er tregt og kanskje noen har erfaringer med denne? Er det i det hele tatt verdt å kjøpe den? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg syns den fungerer utmerket. Har ikke hatt no problemer med spill og fargegjengivelsen er god. Eneste jeg kan sette på den er justeringsmulighetene da skjermen ikke har veldig god innsynsvinkel nedenfra og ovenfra. Funka dårlig å ligge i senga og se film , men det er bare et lite problem da. Ellers er den konge og anbefalt av meg. Hvis du kikker litt ellers i forumet kan du finne andre tråder om denne skjermen. Edit: For 2000kr er skjermen et varp. Betalte selv 2249kr for denne selv i et julekalendertilbud. Må opp i minst 2700kr i dag. Absolutt en skjerm på høyde med de til over 3000kr Endret 8. januar 2005 av XeRam Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Eneste negative jeg har å si om L550 er at den mangler en 'vanlig' fot. Hadde jeg kjøpt L550, så hadde jeg samtidig kjøpt en skikkelig fot, så jeg fikk skjermen litt opp fra skrivebordet og bedre justeringsmuligheter. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Eneste negative jeg har å si om L550 er at den mangler en 'vanlig' fot. Hadde jeg kjøpt L550, så hadde jeg samtidig kjøpt en skikkelig fot, så jeg fikk skjermen litt opp fra skrivebordet og bedre justeringsmuligheter. kan man kjøpe fot til den? isåfall hvilken? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg kjøpte denne foten/armen til min L550K.Fungerer utmerket og er billig. http://www.psdata.no/ps.asp?it=106403&mlevel= Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvordan fester du den da? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det går å skru den fast til en vegg eller bordet.Jeg skrudde den fast til en rund furu plate som står på bordet(for ikke å ødelegge bordet med skrue hull) Lenke til kommentar
radiated Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Glimrende skjerm! Til 2000 bør du ikke mukke. Jeg gav 3000, og det er den verdt. Fungererer nydelig til film, hvis du har litt lys ellers i rommet oppleves svart som svart. Fungerer også fint til spill. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Glimrende skjerm! Til 2000 bør du ikke mukke. Jeg gav 3000, og det er den verdt. Fungererer nydelig til film, hvis du har litt lys ellers i rommet oppleves svart som svart. Fungerer også fint til spill. Helt enig. Brukte bare 2249kr på den selv. Det var faktoren som fikk meg til å bytte til lcd nå. Ellers hadde jeg venta på et annet tilbud senere. Absolutt verdt 2000kr da skjermen er på linje med de til 3000kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå