Gå til innhold

Eizo L550 til 2000. Lurt kjøp?

Anbefalte innlegg

Hei- Jeg har nå mulighet til å få en eizo L550 til kr 2000. Gjennom jobben min. Nå har jeg en 7 år gammel 19" crt nokia skjerm, og har så vidt plass til mus o tastatur. Jeg vil derfor ha en 17 lcd skjerm siden det tar mindre plass, og har lyst på denne eizo skjermen. Jeg kommer til å bruke den til spilling (battlefield, cs, hl2 og farcry), men lurer på om 16 ms er tregt og kanskje noen har erfaringer med denne? Er det i det hele tatt verdt å kjøpe den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns den fungerer utmerket. Har ikke hatt no problemer med spill og fargegjengivelsen er god. Eneste jeg kan sette på den er justeringsmulighetene da skjermen ikke har veldig god innsynsvinkel nedenfra og ovenfra. Funka dårlig å ligge i senga og se film :cry:, men det er bare et lite problem da. Ellers er den konge og anbefalt av meg. Hvis du kikker litt ellers i forumet kan du finne andre tråder om denne skjermen.

Edit: For 2000kr er skjermen et varp. Betalte selv 2249kr for denne selv i et julekalendertilbud. Må opp i minst 2700kr i dag. Absolutt en skjerm på høyde med de til over 3000kr

Endret av XeRam
Lenke til kommentar
Glimrende skjerm! Til 2000 bør du ikke mukke. Jeg gav 3000, og det er den verdt.

Fungererer nydelig til film, hvis du har litt lys ellers i rommet oppleves svart som svart. Fungerer også fint til spill.

Helt enig. Brukte bare 2249kr på den selv. Det var faktoren som fikk meg til å bytte til lcd nå. Ellers hadde jeg venta på et annet tilbud senere. Absolutt verdt 2000kr da skjermen er på linje med de til 3000kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...