Torjus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg skal montere vindu i sidedøren på mitt Mercury kabinett. Som noen vet så er det et gitter der fra før med støvfilter. Jeg skal kutte ut dette gitteret og sette inn plexivindu Men det jeg lurer på er hvordan jeg skal feste vinduet! Jeg vil ikke bruke list. Her er kabinettet: http://www.hardwareluxx.de/svolk/mercury/pics/07.jpg Som dere ser er det bolter der fra før som fester støvfilteret på baksiden. Jeg tenkte jeg skulle få tak i nye skruer eller noe og bruke det til å feste plexi vinduet med. Støvfilteret: http://www.hardwareluxx.de/svolk/mercury/pics/08.jpg Er glad for tips og ider! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Som dere ser er det bolter der fra før som fester støvfilteret på baksiden. Bolter funker fett til å feste plexi med, du må bare passe på å slipe kanten godt så den ikke ser stygg ut... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) ot: har lyst til å få en kar til å tagge på den ene kabinett døra mi jeg.. vet om en som er dritflink... hva tror dere om det? noen som har prøvd det ? kan jo se dritfett ut da.... Endret 8. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har lyst til å få en kar til å tagge på den ene kabinett døra mi jeg.. vet om en som er dritflink... hva tror dere om det? noen som har prøvd det ? kan jo se dritfett ut da.... HVA har det med saken å gjøre?!? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 gadd ikke lage egen tråd om det. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hvis du ikkje har lyst og bruke skrua (eller "bolta" som sagt) kan du bruke silikonlim og lime det på, hvis du ikkje har so lyst og båre i døra di og sånn. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gaffateip.... Neida tror noen nice ubrako skruer eller liknede ville blitt fett.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 hvis du ikkje har lyst og bruke skrua (eller "bolta" som sagt) kan du bruke silikonlim og lime det på, hvis du ikkje har so lyst og båre i døra di og sånn. Det er bare det at hvis jeg ikke har skruer i hullene så blir det bare noen tomme hull. Det er allerede hull etter støvfilteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå