Lajdden Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har nå lokalisert hotfixen til et irriterende problem jeg har. Microsoft beskriver den i det vide og det brede, men vil ikke gi meg en direkte link. Har jeg oversett noe ? Må jeg kanskje betale penger (!) for å få den ? Btw: fixen heter "Error Message: SERVICES.EXE Terminated Unexpectedly with Status Code 128 (Q315105)" Skjer desverre stadig vekk, uten at jeg vet hvorfor (kjører VPN) Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det er fordi en høykvalitetsfix ennå ikke er klar for dette problemet. http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q315105 A problem exists in Gateway Services for NetWare that can cause it to access invalid memory. Bruker du gatewayservices for netware? Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Nei, bruker ikke no Netware-ting, men sliter med den feilmeldingen. Setter i gang en nedtelling, og rebooter uten at jeg kan stoppe det. Mulig det har noe å gjøre med Cisco VPN-klienten min. Den har nemlig innstallert noe som heter Deterministic Network Enhancer i LAN properties. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå