Perra1 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvem er Tony Soprano sin "second in command"? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kven som speler han, elle kva han heiter i serien? Eller veit du ikkje kven han er? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I serien heiter han Sil. Husker ikkje kva han heiter i virkeligheten, men han spiller i bandet til Bruce Springsteen.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I virkeligheten heter han Steven Van Zandt Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 I virkeligheten heter han Steven Van Zandt Eller også kalt Little Steven Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Nei, jeg vet ikke hvem det er og jeg har sett alle 5 sesongene. "Silvio Dante" er ikke underbossen, han er Tony sin "consigliere". Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Tony Soprano er underbossen til Corrado (Junior) Soprano, men han fungerer som acting boss i Soprano familien. Han har altså ingen underboss, men Capos med egne crew under seg. Edit: Vi ser klare tendenser til at Chris, nevøen til Tony formes til rollen som second in command. Alle ordre skal gå gjennom Chris. Sikkert fordi Tony ønsker mindre oppmersomhet fra FBI. Endret 13. januar 2005 av Peterman Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Faen!! Nå når eg endelig hadde tatt farvel med sopranos så minner dere meg på igjen om denne fantastiske serien og nå sitter eg her og irriterer meg fordi det er så lenge til neste og dessverre siste sesong. *grine* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå