BåGan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 sikker på det ikke kan være sensoren din og da? Ta på ribba en gang iblant og sjekk.. Satse på at du ikke brenner deg på fingern! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Du har ikke gjort samme blemme som BåGan da, satt føleren på eller for nærme CPU. Eller kanskje for langt i fra, slik at den ikke registrerer riktig temp? Jeg mener å huske at man kan oppdrive en manual på Thermaltake sine sider. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 temp-følern er ikke problemet mitt.. Var jo et av dem når jeg satte den på gæli (men det var jo for cpu-kjølern).. Sensoren som er gæli hos meg, den som sitter inni cpiu'n et sted.. Den temp som står oppgitt i bios og temp-program man kan legge inn.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 temp-følern er ikke problemet mitt.. Var jo et av dem når jeg satte den på gæli (men det var jo for cpu-kjølern).. Sensoren som er gæli hos meg, den som sitter inni cpiu'n et sted.. Den temp som står oppgitt i bios og temp-program man kan legge inn.. Den blir litt dyr å bytte, siden du må kjøpe ny CPU. Hvis du hadde mistet manualen så kan den lastes ned her, se til høyre og "Download datasheet". Les også advarselen som blinker ved siden av det automatiske alternative: "Caution - Avoid excessiv preasure to sensors!". Altså føleren blir lett ødelagt hvis de blir klemt i mellom kjøler og CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå