Hjelp!!! Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Eg sitter med ei Pentium 2 maskin her. Den har ''hakke'' byger og eg har funnet ut på ein anna post at det er enten ''biso-battteri'' eller at det er mykje støv i kjøleribba til CPU som er feilen. Eg har tenkt å ta av og rense cpu kjøler, Men eg skjønner ikkje korleis eg tar av P2 kjøleren. Kan noken forklare korleis eg skal ta av kjøleren? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har du HK DCen som fulgte med maskine, forde jeg regner med at det er en ferdig PC det er snakk om? På den CDen så er spesifikasjonene på hovedkortet og balant annet hvordaan bytte vifte/CPU/kjøleribbe. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja det er snakk om ein ferdig PC. Har kanskje HK CDen ja, men veit ikkje om eg gidda å leite etter den no. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ser CPUen ut som et kamera plassert på høykant inni der? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Ja det ser ut som eit kamera plassert på høgkant. Var det noke spess du tenkte på? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Da har du en slot 1 prosessor som krever litt spesialverktøy for å få ut. Jeg hadde samme selv før. Der var fremgangsmåten for bytte av prosessor på en PDF fil på CDen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå