faze Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vet ikke om det er rette plassen å poste dette? Maskina jeg har problemer med ble oppgradert for ca 3år siden. kjøpte ny HD og en del andre ting. for noen dager siden utførte jeg en oppdatering og når jeg restartet den, var den helt død. hva må jeg gjøre for å få liv i den igjen? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva oppdaterte du ? hvilken maskinvare er det på maskinen ? litt mer info hadde vært bra. Lenke til kommentar
faze Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det jeg gjorde før maskina døde var å dele opp en ekstern disk. hva jeg har av komponenter på maskina kommer jeg tilbake til så snart jeg får åpnet maskina. tviler på at det er strømmen som har tatt kvelden. det er fortatt lys i lampene i front. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Prøv og reset BIOS. Se om det hjelper. Kom tilbake med specs Lenke til kommentar
faze Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hvordan resetter jeg BIOS? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har du manualen til hovedkortet ditt ? eventuelt hvilket hovedkort har du ? Det er to måter å gjøre det på 1. trekk ut strømkabelen fra strømforsyninga 2. flytt en jumper på hovedkortet (dette må sjekkes i manual, slikt kan man finne på inet) 3. vent 5 sekund og sett den på plass 4. sett in strømledninga og start oppigjen andre måten er samme måte som den første MEN istede for å flytte på jumperen på hovedkortet, så tar du ut BIOS batteriet. det er rett og slett et batteri som ser litt ut som et klokke batteri på hovedkortet. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Jumper = bryter Endret 10. januar 2005 av zefler Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvilket hovedkort har du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå