amarios Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er dette kabinettet noe bra? Hva med utseendet? Noen som vet om test av dette? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det der er det beste jeg har sett raidmax til nå, har aldri vært noen fan av raidmax. Likte ikke helt vinduet på toppen, og den blå vifteplassen framme. Vet ikke om noen tester. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg syns det så bra dut jeg! Men det er jo halt klart fetere å caremode selv da! Men du får se hvordan det er men HD'plassenen og vifte plass osv.. men jeg syns det var kult i hvertfall Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Sorry at jeg ikke har noe fornuftig å si men "caremode" ble ganske komisk!! :!: Lenke til kommentar
amarios Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Fant faktisk review av kabinettet, ser ut til at jeg kjøpte det eneste bra raidmax kabinettet Det eneste jeg kan si som er negativt er støyen, men det ordner vel seg med noen bedre vifter? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Øyh.. Raidmax kabinettet mitt er bra! Det er i børsta aluminium og tar seg bra ut.. Det kabinettet der vurdere jeg også faktisk.. Ser jo bra ut da.. Og god lufting mht vifta foran.. Billig er det å! Endret 10. januar 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå