ehs5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Topic sier det meste, helst i en butikk i norge, men webuttiker går vel også. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøv QXL eller bruktmarkedet. Produksjonen på dette (glimrende) spillet sluttet dessverre for lenge siden, så å få tak i det i butikk skulle være bortimot umulig. (PS. Jeg leter etter det selv også, og eneste plassen jeg har funnet det til nå er Ebay) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Dumt, hadde egentlig bare hørt om det, men så fant jeg ut i dag at det var noe som ble laget for 5 år siden! *lete* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 http://www.spiderman.no/shop/asp/product.a...exact&PT_ID=all Can this be it? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er Metal Gear: Ghost Babel det første Metal Gear spillet? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Nope. Ikke som jeg har forstått ihvertfall. Da måtte det i så fall vært en remake. (såklart.) De første metal gear spillene var til NES. Tror jeg. Garanterer ingenting. Endret 6. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er Metal Gear: Ghost Babel det første Metal Gear spillet? Nei. ehs5: Ja. Det er riktig spill. Har ikke spilt det selv men det skal visst være bra. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kva heiter det første da? (plz) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kva heiter det første da? (plz) Metal Gear til MSX, gitt ut i 1987. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 1. Metal Gear - MSX (Senere portet til NES) 2. Metal Gear 2: Solid Snake - MSX 3. Snake's Revenge - NES (Det eneste "uofisielle" Metal Gear-spillet) 4. Metal Gear Solid - PS 4. Metal Gear Solid - GBC (aka. Metal Gear: Ghost Babel) 5. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty - PS2 (Senere portet til Xbox) 5. Metal Gear Solid 3: Snake Eater - PS2 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og Metal Gear Ac!d, Metal Gear Solid: The Twin Snakes og MGS4 som vi ennå ikke vet noe om. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jepp, det var vel alle. Har Acid kommet til japan ennå? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jepp, det var vel alle. Har Acid kommet til japan ennå? 16. Desember. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kva heiter det første da? (plz) Metal Gear til MSX, gitt ut i 1987. Såpass. Thx for svar dere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) http://www.spiderman.no/shop/asp/product.a...exact&PT_ID=all Can this be it? Quoter meg selv her. Det finnes vel ingen Metal Gear remake til gameboy? Edit: leif Endret 7. januar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 http://www.spiderman.no/shop/asp/product.a...exact&PT_ID=all Can this be it? Quoter meg selv her. Det finnes vel ingen Metal Gear remake til gameboy? Edit: leif Nei men spillet du linker til er Metal Gear Solid på Gameboy Color aka. MG:GB! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har MGS:GB på Gameboy Color. Men jeg finner det ikke igjen Men jeg har ikke gått igjennom det enda, fordi spillet er så utrolig vanskelig! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har MGS:GB på Gameboy Color. Men jeg finner det ikke igjen Men jeg har ikke gått igjennom det enda, fordi spillet er så utrolig vanskelig! Leit som f**n og rund det! En absolutt herlig spillopplevelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå