- mOtz^ - Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Fikk den idag i posten, men har litt problemer med å stille inn knappene riktig. Det er vel som vanlig det her, at jeg holder ESC-knappen inne, også trykker de knappene jeg vil ha på de plassen i en hvis rekkefølge. Men problemet er hvordan denne listen er? Jeg håper dere skjønte meg riktig nå, eller så er det bare å spørre om jeg kan forklare en gang til Endret 6. januar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg vant smartjoy frag på gamer.no's julekallender...men har brukt de så lite...Jeg fikk ikke stillt inn jeg heller...komplisert :dontgetit Edit:Leif Endret 6. januar 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Er egentlig ikke så vanskelig. - Trykk ESCAPE og hold den nede under hele prosessen beskrevet under: - Trykk så "kontroll knappen" som gjenspeiler knappen på kontrolleren (se vedlagt ark) - Trykk så den tasten du ønsker å bruke på tastaturet - Slipp så ESCAPE knappen Gjenta til alle knappene er konfigurert Når du er ferdig med det ovenstående: - Hold ESC - Trykk F1 - F8 (alt etter hvor du ønsker å lagre det) OBS: Dette overskriver den konfigurasjonen som allerede er på den F-knappen du velger. Nå skal det være klart til bruk. Endret 8. januar 2005 av G-M-L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå